Vidēji 68,2% jeb 1 miljons 72 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem vismaz reizi dienā klausījās radio vasaras un rudens periodā. Savukārt šajā laikā nedēļā kopumā radio klausījās 87,6% jeb 1 miljons 378 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā. Radio stacijai “Latvijas Radio 2’’ ir lielākā klausīšanās laika daļa – 19,8% no […]
Aktuāli
-
-
Kantar TNS: Konsolidētās TV skatītākais kanāls novembrī – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls novembrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,2%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT ar skatīšanās laika daļu 7,8%. Konsolidētās TV programmu novembra topa pirmajā vietā ierindojās “Saules mūžs. Gaismas uzvedums” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 11,8% […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Septiņas radošas idejas Ziemassvētku mārketinga sezonai
Comments are off
Ziemassvētki tiek uzskatīti par komerciāli veiksmīgāko laiku – ikviens vēlas iegādāties svētku dāvanas saviem mīļajiem, tāpēc uzņēmumi jau laicīgi plāno mārketinga un pārdošanas stratēģijas, lai sasniegtu savus klientus un nepazustu konkurentu piedāvājumu jūklī. Ziemassvētkos vislabāk darbosies radošas mārketinga idejas! Atlaides, konkursi, negaidīti pārsteigumi – Ziemassvētki ir īstais laiks, lai nostiprinātu saikni ar klientiem un veidotu pozitīvu […]
-
Piecas neaizmirstamas eksperimentālās Ziemassvētku kampaņas
Comments are off
Mazāk nekā pēc mēneša būs klāt gada gaidītākie svētki. Ziemassvētki ir laiks ne tikai dāvanām, kopā būšanas priekam un brīdis, lai atskatītos uz iepriekšējo gadu, bet arīdzan īstas svinības mazākiem un lielākiem uzņēmumiem – jo Ziemassvētki ir laiks, kad patērētāji ir gatavi tērēt daudz vairāk nekā ierasts. Daudzi no uzņēmumiem gan šo laiku izmanto ne […]
-
Sociālo tīklu mārketings ir viens no šī brīža aktuālākajiem mārketinga kanāliem – tā attīstības tendences un izmantošanas iespējas mainās un pilnveidojas katru dienu. Interneta vietņu lietotāju skaits turpina pieaugt, un arvien vairāk uzņēmumu tās izmanto korporatīvos nolūkos – tā ir iespēja nostiprināt saikni ar klientiem, medijiem un sabiedrību kopumā. Laikraksts “Dienas Bizness” sadarbībā ar Alberta […]
-
Kantar TNS: 1,3 miljoni Latvijas iedzīvotāju lasa preses izdevumus
Comments are off
Vidēji 84% jeb 1 miljons 319 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši kādu no pēdējiem sešiem preses izdevumu numuriem, liecina Kantar TNS 2018.gada rudenī veiktā Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti. Pētījumā apkopota informācija par 183 drukāto preses izdevumu auditoriju. 2018.gada rudenī lasītākie preses izdevumi pēc viena numura vidējās […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Spēcīgi “Instagram” mārketinga padomi
Comments are off
Sociālais tīkls “Instagram” mūsdienās ir kļuvis par vienu no populārākajām vietnēm pasaulē, kuru ikdienu apmeklē miljoniem cilvēku. Ja sākotnēji tā bija tikai fotogrāfiju izvietošanas vietne, tad tagad tā ir pārtapusi par spēcīgu mārketinga instrumentu. Apkopojām septiņus spēcīgus “Instagram” mārketinga padomus, kas palīdzēs saprast, ko darīt, lai palielinātu klientu un sekotāju skaitu! Pārslēdziet savu uzņēmumu profilu […]