Konsolidētās TV skatītākais kanāls aprīlī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,9%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, ar skatīšanās laika daļu 8,5%. Konsolidētās TV skatītākā programma aprīlī – “Es mīlu tevi, Latvija! 5” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,3% jeb […]
Aktuāli
-
-
Preses lasīšanas ieradumos saglabājas stabilitāte
Comments are off
Vidēji 85,4% jeb 1 miljons 332 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši kādu no pēdējiem sešiem preses izdevumu numuriem, liecina Kantar 2019.gada pavasarī veiktā Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti. Pētījumā apkopota informācija par 180 drukāto preses izdevumu auditoriju. 2019.gada pavasarī lasītākie preses izdevumi pēc viena numura vidējās auditorijas […]
Birkas:Kantars TNS, lasīšana, prese, preses izdevumi
-
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa – 9,7%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, ar skatīšanās laika daļu 8,1%. Skatītākā TV programma martā bija “Es mīlu tevi, Latvija! 5” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,2% jeb 173,4 tūkstoši Latvijas […]
-
Radošas idejas Lieldienu mārketinga aktivitātēm
Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, kas nozīmē, ka uzņēmumu īpašniekiem ir jauna iespēja palielināt savu pakalpojumu noietu un celt savu popularitāti jeb īstais laiks, lai veidotu svētku reklāmas kampaņas un aktivitātes. Esam apkopojuši dažas idejas, kas lieliski piesaista auditorijas uzmanību: Lieldienu zaķis Lieldienu zaķis ir mitoloģisks truša tēls, kas Lieldienās bērniem dāvina dāvanas un saldumus, un […]
-
Kantar TNS: Konsolidētās TV skatītākais kanāls februārī – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls februārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, ar skatīšanās laika daļu 9,1%. Trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 8,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,6% jeb 160,9 tūkstoši […]
-
Gemius publicē Interneta lapu TOP 20 februārī
Comments are off
Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius publicējis Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu Top 20 februārī. No tvnet.lv domēna nodalīti portāli apollo.lv un spoki.lv, kas attiecīgi ienāk apmeklētāko lapu Top 20. Savukārt gandrīz visas lapas uzrādījušas apmeklētāju skaita kritumu, kas skaidrojams ar faktu, ka februāris ir gada īsākais mēnesis. Savukārt portāls abiem.info uzrādījis ievērojamu auditorijas […]
Birkas:Gemius, interneta lapas, portāls
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Noderīgi mārketinga padomi, lai šī Valentīna diena būtu neaizmirstama
Comments are off
Vairumam cilvēku visā pasaulē Valentīna diena asociējas ar visu mīlētāju svētkiem, tomēr… kamēr vieniem tas ir īstais laiks, lai atzītos savās jūtās un pavadītu romantisku laiku divatā, uzņēmumiem tas ir piemērotākais laiks mārketinga aktivitātēm un ienākumu palielināšanai, jo, līdzīgi kā citos svētkos, arī šajā laikā cilvēkiem ir tendence tērēt vairāk. Ja jūsu uzņēmums vēl nav […]