Satura mārketings ir biznesa nākotne – saturs ir tas, kas savieno patērētāju vajadzības un vēlmes ar zīmolu. Saturam ir iespēja pastāstīt zīmola stāstu, izcelt tā vērtības un personību, parādīt kompetenci un īsumā atklāt, kāpēc jūsu zīmolam ir nozīme. Tiek uzskatīts, ka satura mārketings ļoti drīz kļūs par galveno interneta mārketinga attīstības ceļu. Satura mārketings ir […]
Aktuāli
-
-
No marta LNT un “Kanālu 2” nomainīs jauni kanāli
Comments are off
Nacionālās elektroniskās plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) pēc mediju grupas “TV3 Group” pieteikuma anulējusi TV kanālu LNT un “Kanāls 2” licences, tā vietā izsniedzot licences jauniem kanāliem “TV3 Life” un “TV3 Mini”. Abi jaunie kanāli nomainīs LNT un “Kanālu 2” sākot no 1.marta. NEPLP informē, ka 2019. gada 20. novembrī saņēma SIA “All Media Latvia” iesniegumu, […]
-
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2019. gadā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2019.gadā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 9,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,1%. Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka 2019.gadā vidēji dienā TV skatījās 67,4% Latvijas iedzīvotāju vecumā […]
-
Publiskots interneta lapu Top 20 novembrī
Comments are off
Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius publicējis Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu Top 20 novembrī. Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm, novembrī nozīmīgu auditorijas pieaugumu piedzīvojis ģimenes portāls mammamuntetiem.lv, kas mobilo ierīču topā pagājušajā mēnesī pakāpies pat par četrām pozīcijām. Kopējā statistika visās platformās Noslēdzoties rudens periodam, kopējās statistikas Topā no […]
-
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls novembrī – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls novembrī – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešajā vietā ierindojās kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,8%. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “LR proklamēšanas gadadiena. Svētku uguņošana” kanālā LTV1, kuru vēroja […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ieskaties! Divdesmit Ziemassvētku mārketinga idejas
Comments are off
Gandrīz pēc mēneša klāt būs Ziemassvētki, kas nozīmē, ka šis ir īstais laiks sākt plānot savu Ziemassvētku mārketinga kampaņu. Turklāt, ja mēs atceramies, tad daudzi mīl Ziemassvētku dāvanas, dekorus un citus sīkumus iegādāties laicīgi. Mēs jau esam rakstījuši par to, ka Ziemassvētki ir īstais laiks, lai nostiprinātu saikni ar klientiem un veidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu, […]
Birkas:mārketinga ideja, mārketings, svētki, Ziemassvētki
-
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls oktobrī – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls oktobrī bija TV3, kuram veltīti 11% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,3%. Savukārt trešais skatītākais kanāls oktobrī bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,6%. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā – “Saimnieks meklē sievu 5” kanālā TV3, kuru vēroja […]
Birkas:TV3