Mūsdienās arvien vairāk uzņēmumu izvēlas veikt mārketinga auditu, kas nodarbojas ar uzņēmumam visaktuālāko mārketinga komunikāciju problēmu identificēšanu. Mārketinga audits būtībā ir biznesa komerciālās dzīvotspējas, ekonomiskās darbības sfēras novērtējums un atbildes meklēšana uz jautājumu – kādas ir šī uzņēmuma perspektīvas tirgū. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veic mārketinga auditu, lai palīdzētu pilnveidot esošās stratēģijas un apskatīt […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Arvien vairāk uzņēmumu strādā pie sava zīmola identitātes
Comments are off
Gluži tāpat jūsu personīgā identitāte padara jūs unikālu, arī jūsu zīmola identitāte ir tā, kas jūsu zīmolu atšķir no citiem – zīmola identitāte ir tas, kas ietekmē potenciālo klientu visa pārdošanas procesa laikā. Visas sastāvdaļas, kas saistītas ar produktu, pakalpojumu, uzņēmumu vai personu ir “zīmola identitāte”. Runājot par zīmola identitāti, nozīmīgs ir ne tikai firmas […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Aktīvs digitālā mārketinga instrumentu pielietojums palīdzēs biznesam ne tikai izdzīvot
Comments are off
Lai arī pastāv uzskats, ka par digitālo mārketingu zina visi, ir uzņēmumi, kas mārketinga darbībā joprojām izmanto tradicionālos līdzekļus, tādējādi laupot sev iespēju iepazīt digitālā mārketinga pasauli un tā priekšrocības. Vienkāršiem vārdiem runājot, digitālais mārketings ir tā mārketinga sastāvdaļa, kurā produktu un pakalpojumu reklamēšanai tiek izmantotas interneta un tiešsaistes digitālās tehnoloģijas. Prakse rāda, ka digitālās […]
-
SEO – reāla iespēja sasniegt jaunu klientu pieplūdumu
Comments are off
Mūsdienās arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām), kas palīdz mājas lapai nonākt Google un citu meklētājsistēmu pirmajās lapās. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā izmantojot […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Rebrendings – radoša pieeja uzņēmuma un tā zīmola attīstībai
Comments are off
Zīmols ir virsvērtība, kam patērētāja acīs bieži vien ir lielāka nozīme, nekā produkta vai pakalpojuma pragmatiskajam derīgumam. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu un lojalitāti, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu un uzņēmuma emocionālo un finansiālo vērtību kopumā. Ne velti tiek uzskatīts, ka zīmols ir viens no spēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Var teikt, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketings – neatņemama biznesa attīstības sastāvdaļa
Comments are off
Mārketings nav tikai svarīga biznesa veiksmes sastāvdaļa – tā nozīme ir daudz lielāka, jo patiesībā viss bizness ir atkarīgs no pareiziem mārketinga risinājumiem. Mārketings ir nozīmīgs, jo tas ļauj uzņēmumiem uzturēt ilgstošas un pastāvošas attiecības ar auditoriju. Mārketings nav vienreizējs pasākums, tā ir pastāvīga darbības stratēģija, kas palīdz uzņēmumiem sekmīgi attīstīties. Pilna servisa mārketinga, reklāmas […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Seši iemesli, kāpēc ir nepieciešams mārketings
Comments are off
Vai jūs esat informēti par to, ko vēlas jūsu klienti? Vai esat pārliecināti, ka klienti uzticas jūsu produktiem? Kad jūs pēdējo reizi redzējāt klientu atsauksmi par jūsu produktu vai pakalpojumu? Vai tā bija sūdzība vai kompliments? Atbildes uz visiem šiem jautājumiem slēpjas mārketingā. Mārketingu var arī definēt kā procesu, kas izzina pircēju vajadzības un vēlmes […]
Birkas:mārketings, zīmola reputācija, zīmols