Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās pārdošanas metodes un kā veiksmīgāk tās realizēt dzīvē. Pārdošanas speciālisti atzina, ka arvien lielāku lomu nozarē ieņem digitālais saturs un digitālie pakalpojumi. Saturs kā pārdošanas atslēga Konferenci atklāja izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu […]
Aktuāli
-
-
Saskaņā ar aptauju, 42 % Latvijas iedzīvotāju ir veikuši pirkumu, pateicoties internetā redzētai reklāmai. Tikmēr 54 % atzīst, ka, lai arī ir kļuvuši ieinteresēti kādā produktā, pateicoties noteikta uzņēmuma izvietotam reklāmas banerim, beigu beigās to nolēmuši iegādāties citur. Mediju stratēģis un stratēģiskās plānošanas mediju aģentūras “Sparta Media” izpilddirektors Ritvars Macieša stāsta, ka tas, ka teju […]
-
Konsolidētās TV skatītākais kanāls februārī – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada februārī bija LTV1, kura vērošanai veltīti 11,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,8%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija TV3 Life, kuram veltīti 3,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās šovs “Balss maskā […]
-
“Netflix” abonentu skaits pieaudzis par 13 miljoniem
Comments are off
Amerikas Savienoto Valstu (ASV) filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platformas “Netflix” abonentu skaits pērnā gada ceturtajā ceturksnī pieaudzis par 13 miljoniem. Tāpat uzņēmums paziņojis, ka plāno celt abonementu cenas. Uzņēmums, ka pērn sāka paroļu koplietošanas ierobežošanu, atzinis, ka tas ir bijis veiksmīgs lēmums, jo uzņēmuma peļņas rādītāji uzlabojušies. Par spīti klientu protestiem, abonentu skaits pieaudzis. […]
Birkas:Netflix
-
Kuras ir bijušas 2023. gada apmeklētākās interneta vietnes?
Comments are off
Pagājušā gada tops datos par apmeklējumu no visām ierīcēm kopā bijis mainīgs – pozīcijām mainījušies gan līderi pirmajās topa vietās, gan viss pirmais topa desmitnieks, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais 2023. gada gemiusAudience TOP 20 vietņu apskats. Stabilāko auditorijas izaugsmi no pavasara līdz gada beigām uzrādījuši portāli tvnet.lv un 1188.lv. Pagājušais […]
-
No 2025. gada 1. janvāra būs viens sabiedriskais medijs, Latvijas Televīzija un Latvijas Radio būs apvienoti. Vienotā medija nosaukums būs Latvijas Sabiedriskais medijs. To paredz Saeimā ceturtdien, 18.janvārī, galīgajā lasījumā pieņemtie grozījumi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likumā. Apvienojot sabiedriskos medijus, tiks sniegts būtisks labums un pienesums Latvijas mediju telpas attīstībai, no kā […]
-
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls decembrī – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais TV kanāls decembrī – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,1%. Otrs skatītākais TV kanāls bija LTV1, kura vērošanai veltīti 10,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Trešais skatītākais TV kanāls bija TV3 Life, kura skatīšanās laika daļa bija 3,9%. Konsolidētās TV decembra skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Gadumijas sagaidīšana. Latvijas Valsts […]