Mūsdienās katram uzņēmumam ir nepieciešama komunikācijas stratēģija jeb plāns komunikācijas mērķu sasniegšanai. Pēc būtības komunikācijas stratēģija nosaka virzienu, kā uzņēmumam tālāk attīstīties un to, kā tiek vadīta informācijas plūsma par uzņēmumu un tā piedāvājumu. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka korporatīvās komunikācijas stratēģija ir tieši saistīta ar vispārējo biznesa stratēģiju un mērķiem. Efektīvās komunikācijas […]
Aktuāli
-
-
Ļoti bieži nākas dzirdēt viedokli, ka sabiedrība var palīdzēt vai kavēt uzņēmumu tā mērķu sasniegšanā. Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgu sabiedrības viedokli par uzņēmumu, organizāciju vai zīmolu, veidojot pozitīvu sabiedrisko tēlu un labu reputāciju – lai gan tendences mainās, sabiedriskās attiecības joprojām ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā balstīties uz mārketinga stratēģijām un radīt […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketinga stratēģijas plāns – pirmais solis ceļā pie jauniem klientiem
Comments are off
Ikviens uzņēmums zina, cik svarīgi ir izveidot stabilu mārketinga stratēģijas plānu, jo bez tā biznesa izaugsme ir praktiski neiespējama, jo kāda jēga ir ieguldīt laiku un naudu, lai izveidotu jaunu biznesu, kuram nebūs klientu? Ja vēlaties piesaistīt jaunus klientus, jums būs aktīvi jādodas pie viņiem, bet vienīgais veids, kā to izdarīt, ir ar stabilu mārketinga […]
-
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,4%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura vērošanai veltīti 10,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāls PBK bija trešais skatītākais martā, ar skatīšanās laika daļu 8,4%. Martā konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 11,5% jeb […]
Birkas:TV3
-
Korporatīvā komunikācija ir viens no redzamākajiem faktoriem, kas parāda, vai un kā uzņēmumi attīstās. Korporatīvā komunikācija ietekmē gan darbinieku produktivitāti, gan inovācijas, gan zīmola atpazīstamību un arīdzan kompānijas vērtību. Lai izveidotu spēcīgu zīmola identitāti un optimizētu organizācijas produktivitāti, ikvienam uzņēmumam ir jāparūpējas par korporatīvo komunikāciju. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem palīdz sagatavoties komunikācijai arī PR […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Rebrendinga galvenais iemesls – kad zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā
Comments are off
Zīmols ir visu uzņēmuma vērtību, ideālu, īpašību un personības iezīmju kopums. Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Tieši tāpēc mūsdienās tam ir tik liela nozīme. Taču nākas secināt, ka bieži vien zīmols […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketinga stratēģija palīdz uzņēmumiem darboties pareizajā virzienā
Comments are off
Mārketings nav tikai vienkārša reklāma – mūsdienās bez pareizas mārketinga stratēģijas, kas veicina biznesa izaugsmi, ir praktiski neiespējami izdzīvot un noturēties virs ūdens. Taču nereti pareizo stratēģiju identificēšana sava biznesa reklamēšanai bieži vien tiek pielīdzināta raķešu zinātnei. Tā kā uzņēmums nodarbojas ar ikdienas darbību, kas ietver klientu noturēšanu, sadarbību ar partneriem un daudz ko citu, […]