Korporatīvās identitātes izpratnē korporatīvajai komunikācijai jārada vienots tēls visos kanālos. Veiksmīga korporatīvās komunikācijas stratēģija palīdz uzņēmumam pareizi kontrolēt un virzīt savu ietekmi uz apkārtējiem. Korporatīvā komunikācija tiek definēta kā darbība, kas saistīta gan ar iekšējās, gan ārējās saziņas pārvaldību. Korporatīvās komunikācijas mērķis ir radīt labvēlīgu uztveri ieinteresētajām personām, no kurām bizness ir atkarīgs, piemēram, investoriem, […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tiešais mārketings nodrošina produktiem precīzi mērķētu un efektīvu reklāmu
Comments are off
Tiešais mārketingsTiešais mārketings laika gaitā ir manāmi attīstījies un šobrīd tiešā mārketinga metodes tiek pielietotas arvien plašāk. Tiešais mārketings ietver informācijas par produktu, pakalpojumu vai uzņēmumu nogādāšanu tieši konkrētam adresātam, neskatoties uz informācijas piegādes veidu. Tādējādi mērķauditorija saņem visu reklāmas informāciju nepastarpināti un tas dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā. Alberta Uzņēmumu grupa saviem […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Integrētais mārketings – iespēja saglabāt augstu zīmola atpazīstamību
Comments are off
Mūsdienās, kad tiek ieviesti arvien jauni digitālā mārketinga kanāli, piemēram, kā Snapchat vai TikTok, kā arī esošās digitālās platformas – tādas, kā Facebook, Instagram un Twitter – kļūst arvien populārākas, arvien nozīmīgāka kļūst mārketinga kanālu integrācija. Šodien mārketings piedāvā integrēt mārketinga komunikācijas, kuras pielietojot uzņēmums iegūst efektīvāku komunikācijas līdzekli, kura rezultāts un atdeve ir ievērojami […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Regulārs mārketinga audits ļauj uzņēmumam savlaicīgi atklāt attīstības riskus un tos novērst
Comments are off
Mūsdienās arvien vairāk uzņēmumu izvēlas veikt mārketinga auditu, kas nodarbojas ar uzņēmumam visaktuālāko mārketinga komunikāciju problēmu identificēšanu. Mārketinga audits ir visaptveroša, sistemātiska organizācijas biznesa mārketinga vides analīze, kas aptver organizācijas mērķus, uzdevumus, stratēģijas un principus, lai identificētu problēmas vai iespēju jomas un ieteiktu darbības veidu, kas vislabāk atbilst biznesa vajadzībām. Arī Alberta Uzņēmumu grupa saviem […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Arvien vairāk uzņēmēju par galveno komunikācijas platformu izvēlas sociālos tīklus
Comments are off
Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu mūsdienu dzīves sastāvdaļu – tā daudziem ir pašsaprotama komunikācijas forma, kas ļauj cilvēkiem jebkurā vietā un laikā ātri saņemt informāciju. Sociālie tīkli gan nav tikai saziņas platforma, bet arī mārketinga iespēja – pieaugot interneta lietotāju skaitam, turpina palielināties arī uzņēmumu skaits, kas komunikāciju sociālajos tīklos arvien biežāk izmanto reklāmas […]
-
Šī brīža populārākais vārds sabiedrībā un arī biznesa vidē viennozīmīgi ir “krīze”. Lai arī ikviens uzņēmējs apzinās, ka krīze ir neatņemama biznesa sastāvdaļa, nevienam uzņēmumam tā nav patīkama, tieši otrādi – tas ir sasprindzinājumu pilns laiks. Caurlūkojot Latvijas biznesa jaunumus, nevar nepamanīt, ka valstī izsludinātā ārkārtējā stāvokļa dēļ saistībā ar “Covid-19” daudzas kompānijas ir nonākušas […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Efektīva krīzes komunikācija – veids, kā saglabāt savu reputāciju un pozīcijas tirgū
Comments are off
Laikā, kad vairums uzņēmumu saskaras ar grūtībām, arvien nozīmīgāku lomu spēlē krīzes komunikācija. Tieši aktīva kontrole pār situāciju un atbildīgi lēmumi noved pie risinājuma, kas ne tikai palīdz pārvarēt krīzi, bet ļauj uzņēmumam no krīzes situācijas iziet kā ieguvējam. Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā krīzes komunikācijas risinājumus, nodarbojoties ar krīzes seku pārvarēšanu un reputācijas atjaunošanu sabiedrībā. […]