Pieaugot konkurencei un klientiem kļūstot prasīgākiem, arvien vairāk uzņēmumu kā attīstības veidu izvēlas korporatīvās identitātes izveidošanu vai pilnveidošanu. Korporatīvās identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu vidē. Lai izstrādātu, uzlabotu vai pilnībā atjaunotu korporatīvo identitāti vispirms ir nepieciešams veikt izpēti par uzņēmuma atpazīstamību ar mērķi izzināt […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Efektīvs veids, kā sasniegt mērķauditoriju – integrētā mārketinga komunikācija
Comments are off
Ņemot vērā digitalizācijas nebeidzamo attīstību un to, ka arvien populārāki kļūst dažādi sociālie tīkli, mārketinga kanāla izvēles procesā arvien aktuālāka kļūst integrētās mārketinga komunikācijas izmantošana, dažādu mediju kombinēšana, kā arī jauni mārketinga komunikācijas izplatīšanas kanāli. Integrētā mārketinga mērķis ir radīt vienotu pieredzi, lai patērētāji mijiedarbotos ar zīmolu un uzņēmumu. Alberta Uzņēmumu grupa palīdz integrētas mārketinga […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Uzņēmumi novērtē mārketinga stratēģiju, kas atbilst to vajadzībām un iespējām
Comments are off
Mārketings ir ikviena uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa un dzinējspēks. Galvenais mārketinga mērķis ir radīt ieguvumu pircējam, taču pieaugot konkurencei, neapšaubāmi, ka radīt efektīvu mārketinga stratēģiju kļūst arvien sarežģītāk. Tieši tāpēc daudzi risinājumu meklē pie Alberta Uzņēmumu grupas, kas saviem klientiem izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā vienotu organismu un mārketingu kā daļu no šī veseluma. Līdz […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ātrums nogalina. Servisa standarti, kas nodara vairāk ļaunuma nekā labuma
Comments are off
Kā biznesa īpašnieki vai menedžeri, jūs, iespējams, esat dzirdējuši kā menedžmenta eksperti attiecas pret darbiniekiu servisa standartu nozīmību. Ideja ir tāda, ka menedžeriem nepieciešams dot cilvēkiem, kas kontaktējas ar klientiem, izpildes uzdevumus vai apkalpošanas standartus, pēc kuriem viņus var novērtēt un atalgot. Teorētiski skan labi. Diemžēl to gadu laikā, kamēr es strādāju par biznesa konsultantu, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Veiksmīgu uzņēmumu pamatā ir spēcīgs mārketings
Comments are off
Vai jūs zināt, ko vēlas jūsu klienti? Vai esat pārliecināti, ka klienti uzticas jūsu produktiem? Kad jūs pēdējo reizi redzējāt klientu atsauksmi par jūsu produktu vai pakalpojumu? Vai tā bija sūdzība vai kompliments? Zināt atbildes uz visiem šiem jautājumiem nozīmē pārvaldīt sava uzņēmuma mārketingu. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
SEO optimizācija – viena no efektīvākajām mārketinga stratēģijām
Comments are off
Ikviens no mums šodien ir dzirdējis tādu terminu kā SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām), taču ne visiem ir izpratne par to, ko SEO dara un cik nozīmīgs tas ir biznesa attīstībai. Īsumā sakot, SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketinga stratēģija kā vienmēr rezultatīva formula katram uzņēmumam
Comments are off
Mārketinga stratēģijas pamatā ir unikāla formula katram uzņēmumam, kas vēlas atrast vietu tirgū un apsteigt savus konkurentus. Mārketings ietver ne tikai mārketinga komunikācijas un tirgus izpēti, bet arī stratēģisko mārketingu. Būtībā stratēģiskajam mārketingam vajadzētu būt pirmajam, jo balstoties uz to uzņēmumi pieņem svarīgus lēmumus attiecībā uz uzņēmuma turpmāko virzību un tā darbību tirgū. Alberta Uzņēmumu […]