Straujiem soļiem tuvojas Starptautiskā sieviešu diena, kas ir lielisks iemesls arī zīmoliem atklāt jaunu kampaņu, pamatojoties uz to, ka šai dienā īpaši novērtējam sev blakus esošās sievietes. Aicinām aplūkot piecas spēcīgas Starptautiskās sieviešu dienas kampaņas idejas, kuras uzņēmumiem vēl ir laiks īstenot: Sieviešu vienlīdzība Sieviešu cīņa par savām tiesībām vienmēr ir bijis spēcīgs vadmotīvs un […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tirdzniecība internetā – kā sadzīvot ar konkurentiem un piesaistīt vairāk klientu?
Comments are off
Pandēmija nenoliedzami ir mainījusi arī iepirkšanās paradumus – dažādas aptaujas liecina, ka cilvēki internetā iepērkas biežāk. Ja iepriekš vairums internetā iepirkās labāku cenu piedāvājumu dēļ, tad tagad Covid-19 ierobežojumi tiem faktiski nav atstājušas citas izvēlas iespējas. Līdz ar to arī zīmoli, kas vēl nesen pretojās tirdzniecībai tiešsaistē, ir sapratuši, ka no tiešsaistes tirdzniecības nav iespējams […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, efektīvs e-pasta mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, mārketinga iespējas, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tiešsaistes mārketings, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
13 soļi “Instagram” pasaulē – kā izmantot sociālo tīklu savā labā?
Comments are off
Laikā, kad cilvēki sociālajos tīklos vēlas mazāk lasīt un vairāk laika pavadīt skatoties fotogrāfijas vai video, sociālais tīkls “Instagram” ir kļuvis ļoti pieprasīts uzņēmumu vidū, kas vēlas sev nodrošināt konkurētspējīgu reklāmu un efektīvu mārketingu. Prakse rāda, ka aptuveni 90% “Instagram” lietotāji seko vismaz vienam uzņēmumam. Vairums atzīst, ka preces izvēlējušies iegādāties, tieši tās ieraugot “Instagram” […]
-
Piecas lietas, kas ikvienam jāzina par sabiedriskajām attiecībām
Comments are off
Arvien biežāk nākas nonākt pie secinājuma, ka arvien mazāk cilvēku var izskaidrot, ko patiesībā dara sabiedrisko attiecību speciālisti. Ar ko sabiedriskās attiecības atšķiras no reklāmas? Kāds ir sabiedrisko attiecību galvenais ieguvums u.tml. Termini PR un reklāma bieži tiek sajaukti, galvenokārt tāpēc, ka lielākā daļa cilvēku nezina, kā tie ir dažādi termini. Lūk, piecas lietas, kas […]
-
Decembrī pieaudzis populārāko ziņu portālu apmeklējums
Comments are off
Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm decembrī skaitliski līdzīgus auditorijas pieaugumus uzrādījuši Latvijas populārākie ziņu portāli, kamēr statistikā par apmeklējumu no datoriem samazinājusies to vietņu auditorija, kuras lietotāji iepriekš apmeklējuši attālinātās izglītības vajadzībām – microsoft.com, e-klase.lv, kā arī wikipedia.org. Skaitliski un procentuāli lielākos auditorijas pieaugumus pagājušajā mēnesī no visām ierīcēm uzrādījis vecāku […]
-
Aizvadītā gada skaistākās Ziemassvētku reklāmas
Comments are off
Lai arī Ziemassvētki jau pagājuši, nav iespējams aizmirst svētku sezonai raksturīgās reklāmas, kas gādāja par jautru noskaņojumu un svētku sajūtu vēl pirms pašu svētku atnākšanas. Šogad gan vairums no reklāmām uzsvaru lika nevis uz lielām dāvanām, bet uz maziem mirkļiem kopā ar mīļajiem. Lūk, piecas aizvadītā gada labākās Ziemassvētku reklāmas, ko slavēja gan reklāmu kritiķi, […]
-
Alberts Jodis: Patiesu produkta vērtību krīzes laiks neietekmē
Comments are off
Krīzes laiks ir kā katalizators, kas atbrīvo no visa liekā un parāda produktu tādu, kādu viņš savā būtībā ir. Lai arī vairumam uzņēmumu šis ir grūts laiks, pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa turpina strādāt pie esošo klientu panākumu nodrošināšanas. Kaut arī šajā brīdī daudzi gaidīja, ka uzņēmums mainīs savu […]