COVID-19 pandēmija ir mainījusi ne tikai veidus, kā izmantojam dažādus pakalpojumus, bet arī paradumus, kā apmeklējam pasākumus. Pandēmijas iespaidā daudzi pasākumi tika atcelti vai pārgāja tiešsaistē un runa nav tikai par koncertiem vai biznesa konferencēm, bet arī dažāda veida zīmola rīkotajiem pasākumiem. Lai arī daudzas valstis ir sākušas atcelt savus ierobežojumus, tomēr zaļā sertifikāta nepieciešamība, […]
Aktuāli
-
-
Izplatītākās personalizācijas kļūdas
Comments are off
Personalizēti piedāvājumi, personalizēti e-pasti un personalizētas atlaides – ikviens uzņēmums zina to, cik svarīgi ir koncentrēties uz klientu personalizāciju. Nereti gan ar to rodas problēmas, jo uzrunāt klientus personiskā līmenī nemaz nav tik vienkārši, kā varētu šķist. Taču nedrīkst aizmirst, ka personalizēšana ir izaugsmes un stabilas klientu pieredzes pamatakmens. Lūk, pieci izplatītākie trūkumiem, no kuriem […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga automatizācija, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, personalizācija, personalizācijas kļūdas, reklāma, reklāmas iespējas, Satura mārketings, SEO, sociālie mediji, sociālo mediju kampaņa, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ceļvedis sociālo mediju plāna sastādīšanai maziem un vidējiem uzņēmumiem
Comments are off
Lai izveidotu stabilu sociālo mediju stratēģijas plānu nelieliem uzņēmumiem ir nepieciešama liela iztēle un smags darbs. Iepriekšējo desmit gadu laikā sociālo mediju izmantošana ir ievērojami pieaugusi. Tādu platformu kā “Facebook”, “Twitter” un “Instagram” ātra izmantošana nozīmē, ka uzņēmumi nedrīkst ignorēt sociālo mediju potenciālu. Sociālie mediji – tā ir iespēja atrast klientus un piesaistīt potenciālo pircēju […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga automatizācija, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, reklāma, reklāmas iespējas, Satura mārketings, SEO, sociālie mediji, sociālo mediju kampaņa, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Aktuāli! Svaigas vasaras mārketinga idejas
Comments are off
Sezonas kampaņas ir lielisks veids, kā reklamēt savu biznesu un palielināt klientu piesaisti. Lai arī sezonas kampaņas darbojas neatkarīgi no gadalaika, vasara ir īstais laiks, lai uztvertu cilvēku dzīvesprieku un piedāvātu viņiem lieliskas preces, kas viņiem šajā vasaras sezonā noteikti ir vajadzīgas. Uzlabojiet savus pārdošanas apjomus, izmantojot vasaras mārketinga idejas. Lūk, dažas no vienkāršākajām idejām, […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, automatizācija, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga automatizācija, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, reklāma, reklāmas iespējas, Satura mārketings, SEO, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
Pagājušais gads un šī gada pirmā puse daudziem uzņēmumiem, kā arī sabiedrībai kopumā bijusi sarežģīta un izaicinājumiem pilna – nācies vairāk domāt par to, kā piesaistīt klientus, kā nodrošināt attālināto komunikāciju un pielāgoties jaunajai realitātei. Arī Nacionālā mediju grupa (NMG) šo laiku ir izmantojusi, lai pārdomātu savas prioritātes un izveidotu fokusētu redzējumu par mediju grupas […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kāpēc nostalģijas mārketings ir tik efektīvs?
Comments are off
Mēs visi ļoti zinām, ko nozīmē “nostalģija” un paši vien nereti, domājot par laimīgajiem laikiem pagātnē, izsakām frāzi “ak, šie vecie, labi laiki!” Nostalģija kā mārketinga elements arī mūsdienās tiek izmantots visai bieži – tas ir efektīvs veids, kā piesaistīt patērētāju uzmanību, un vēl vairāk, ja to apvieno ar jauninājumiem. Ticiet vai nē, nostalģijas mārketings […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, nostalģija, nostalģijas mārketings, PR, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums
-
Aprīļa apmeklētāko vietņu TOP 20
Comments are off
Aprīlī gan kopējās statistikas topā, gan datos par apmeklējumu no mobilajām ierīcēm – pretēji martam – lielākā daļa topa vietņu uzrādījušas auditorijas kritumus, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Neskatoties uz to, kopējās statistikas topā uz trešo pozīciju pakāpies sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv. Tikmēr […]