Straujiem soļiem tuvojas Helovīni, kas ir vairāk iecienīti svētki ārzemēs, taču tie sāk kļūt arvien iemīļotāki arī Latvijā. Uzņēmējiem Helovīna tuvošanās nozīmē, ka ikvienam ir jāsagatavo sava biznesa mārketinga plāns, jo tie ir vēl vieni svētki ar kuriem piesaistīt esošo un potenciālo klientu uzmanību. Tieši tāpēc šajā rakstā apskatīsim efektīvas un jautras satura mārketinga stratēģijas, […]
Aktuāli
-
-
Vienkārši veidi, kā izplatīt pozitīvismu, izmantojot mārketingu
Comments are off
COVID-19 dēļ Latvijā un pasaulē arvien grūtāk ir atrast pozitīvas ziņas, kas mūs iedvesmotu un liktu pasmaidīt. Tāpat arī sabiedrībā valda zināms negatīvisms, tāpēc neapšaubāmi, ka uzņēmumiem šis ir lielisks laiks, lai izveidotu kampaņu, kuras centrā būtu pozitīvas emocijas. Šāda kampaņa palīdzēs ne tikai sniegt klientiem justies labāk, bet arī ietekmēs jūsu zīmola tēlu un […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mājdzīvnieki, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
10 padomi, kas jāzina, uzsākot mārketingu
Comments are off
Šajā rakstā ir apkopoti desmit padomi, lai palīdzētu jaunizveidotiem uzņēmumiem radīt ilgtspējīgu, uz ilgtermiņa attīstību vērstu mārketinga stratēģiju. 1. Ieguldiet sava “zīmola kapitālā” Bieži sastopama kļūda, ko novērojam jauniem uzņēmumiem ir tāda, ka tie iegulda lielus līdzekļus minimāli dzīvotspējīgā produktā, izstrādā to līdz pilnībai, palielina kapitālu, bet zīmols izskatās briesmīgi. Tāpēc pirms sākt mārketingu, atbildiet […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
Atlaides ir stratēģiska rīcība, lai radītu vairāk potenciālo pirkumu un iegūtu jaunus, kā arī noturētu vecos klientus. Noteikti piekritīsiet, ja apgalvosim, ka cenai ir ļoti liela nozīme un uzņēmumiem ir ļoti svarīgi izmantot pareizo cenu stratēģiju. Daudzi uzņēmēji atzīst, ka ilgstoši netur augstas cenas, jo zina, ka tā riskē zaudēt klientus, taču arī nepārtraukta cenu […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, atlaides, atlaižu mārketings, ietekmētāju mārketings, influenceris, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
Kā “Netflix” maina pasaules izklaides industriju
Comments are off
Kopš filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platforma “Netflix” pirmo reizi sāka paplašināšanos visā pasaulē (2016. gadā), tā pārrakstīja globālās izklaides rokasgrāmatu – no seriālām un filmām līdz videospēlēm. Globālie hitu seriāli un filmas savulaik gandrīz visas tika veidotas Holivudā un eksportētas starptautiskā mērogā. Bet tagad, pateicoties “Netflix”, filmas un seriāli no Spānijas, Indijas, Brazīlijas un […]
Birkas:filmas, mārketings, Netflix, Netflix mārketings, seriāli, videospēles
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Vecā skola: aizmirstā tehnoloģija atgriežas kopā ar mūsdienu tirgotājiem
Comments are off
Neskatoties uz milzīgajiem sasniegumiem mārketinga speciālistu darbā, daudzu stratēģiju pamatā ir diezgan uzticama tehnoloģija, kas savu uzdevumu pilda jau gadiem. Turklāt novērojams, ka “vecās” mārketinga tehnoloģijas šobrīd atgriežas kopā ar mūsdienu tirgotājiem. Lai gan tie darbojas dažādās platformās un tiem ir ievērojami atšķirīgi lietošanas paradumi, e -pasta mārketingam, QR kodiem un SMS ziņojumapmaiņai ir trīs […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūlijā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada jūlijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,9%. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 8,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kuram veltīti 6,3% no kopējā TV skatīšanās laika jūlijā. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās seriāls “Vera […]