Mārketings ir nozīmīgs jebkurā gadalaikā, bet īpaši svarīgs tas ir brīvdienu sezonā. Ikreiz, kad ir svētki, jums vajadzētu to izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomu ar dažām konkrētām mārketinga idejām. Jaungada mārketinga idejas ir īpaši noderīgas, jo cilvēki, visticamāk, šajā laikā tērēs vairāk naudas kā ierasts un pat neskatoties uz to, ka tikko aizvadīti Ziemassvētki! Lielo […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kāpēc Ziemassvētku kampaņai ir izdevīgi izmantot influencerus?
Comments are off
Strauji tuvojas Ziemassvētki – dāvanu pirkšana rit pilnā sparā, tāpēc ir ļoti svarīgi nodrošināt, lai jūs veiksmīgi reklamētu savus produktus. Šajā gada laikā zīmoli visur pastiprina savus mārketinga pasākumus, lai nodrošinātu savus panākumus, taču kā izcelties no pūļa? Ietekmētāju mārketinga stratēģijas gadu gaitā ir kļuvušas arvien pamanāmākas, tāpēc, tuvojoties Ziemassvētkiem, esam izveidojuši parocīgu ceļvedi, kas […]
-
Adventes kalendāri – lieliska iespēja zīmoliem par sevi atgādināt
Comments are off
Svētku laikā īpašu popularitāti ir iekarojuši tā saucamie Adventes kalendāri – tos arvien biežāk savā mārketingā izmanto zīmoli gan tepat Latvijā, gan ārvalstīs. Tiešsaistes Adventes kalendāru būtība ir ļoti vienkārša – katru dienu līdz Ziemassvētkiem klientiem ir savs īpašais piedāvājums – tās var būt gan īpašas akciju preces, atlaižu kods vai iespēja piedalīties konkursā. Savukārt […]
Birkas:Adventes kalendārs, Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, komanda, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, Ziemassvētki
-
Kas jāņem vērā, izvēloties SEO pieeju?
Comments are off
SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai vai ziņai ierindoties maksimāli augstu, balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Viena gan no lielākajām SEO kļūdām, ko uzņēmumi pieļauj, ir pašā SEO satura stratēģijā. Nereti vien tik daudz laika un uzmanības tiek veltīts atslēgvārdiem, lapu […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, komanda, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ziemassvētku mārketingam šogad jāsākas agrāk
Comments are off
Ārvalstu pētījumi liecina, ka miljoniem patērētāju gatavošanos 2021. gada Ziemassvētkiem sākuši daudz ātrāk nekā jebkad agrāk — vai tas nozīmē, ka šie Ziemassvētki kļūs par līdz šim lielākajiem? Ieskatīsimies galvenajos atklājumos par 2021. gada Ziemassvētku tendencēm. Miljoniem zīmolu un mazumtirgotāju paļaujas uz Ziemassvētku iepirkšanās periodu, lai palielinātu gada ieņēmumus, un tas nozīmē, ka ir ārkārtīgi […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, Ziemassvētki, Ziemassvētku sezona
-
Ziemassvētku TV reklāmu burvība zudusi?
Comments are off
Katru gadu sezonas maiņa no Helovīniem uz Ziemassvētkiem notiek teju vienas nakts laikā, jo lielveikali no raganām pāriet uz vizuļiem un gaismiņām, kas nozīmē, ka Ziemassvētki beidzot oficiāli ir pie mums. Kurš gan 90. gadu bērns var aizmirst Coca-Cola reklāmu ar jautro “svētki tuvojas” singlu, kas nozīmē arī svētku reklāmu sākumu? Pēdējās desmitgades laikā arī […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mājdzīvnieki, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, Ziemassvētki
-
“Facebook” pavēsta par mātesuzņēmuma nosaukuma maiņu uz “Meta”
Comments are off
Sociālās saziņas vietnes “Facebook” vadītājs Marks Zukerbergs pavēstījis par māteskompānijas nosaukuma maiņu – tā turpmāk sauksies “Meta”. “Facebook” ir mainījis savu korporatīvo nosaukumu uz “Meta” kā daļu no liela zīmola maiņas. Par nosaukuma maiņu tika paziņots ikgadējā “Facebook” attīstītāju konferencē. Saskaņā ar oficiālo versiju jaunais nosaukums labāk atbildīs kompānijas pašreizējai darbībai, proti, uzņēmums paplašina savu […]