Iespējams jūs nekad neesat dzirdējis par ķīniešu apģērbu veikalu “Shein”, kas ir lēts, moderns tiešsaistes mazumtirgotājs, taču tas arī viens no visstraujāk augošajiem Ķīnas uzņēmumiem pasaulē, kas ir spējis ielauzties arī ASV tirgū un uzvarēt tajā neraugoties uz “tirdzniecības karu” starp valstīm. Gadu gaitā uzņēmums no neliela veikala, kas pārdod kāzu kleitas, izauga par e-komercijas […]
Aktuāli
-
-
Latvijā ienāks straumēšanas pakalpojums “Disney+”
Comments are off
Šovasar Latvijā darbību uzsāks video straumēšanas serviss “Disney+”. “Disney+” šovasar sāks darbu pavisam 42 valstīs, tostarp Latvijā, kur tas sāks strādāt šī gada 14. jūnijā. Mēnesī pakalpojums izmaksās 7,99 eiro, savukārt gada abonementa cena būs 79,90 eiro. Jāatzīmē, ka “Disney+” ir viena no centrālajām straumēšanas platformām pasaulē un ir gluži tikpat populārā kā “Netflix”. Abonenti […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketinga mēmes: kā izmantot mēmes mārketingā, lai popularizētu zīmolu?
Comments are off
Par centrālo ASV Kinoakadēmijas balvas “Oskars” pasniegšanas ceremonijas notikumu kļuva nevis kāds notikums saistībā ar nominētajām filmām, bet tas, kā amerikāņu aktieris un komiķis Kriss Roks ceremonijas laikā uz skatuves izteica joku par aktrises Džeidas Pinketas Smitas skūto galvu, uz ko viņas vīrs, aktieris Vils Smits reaģēja, iesitot Krisam Rokam pa seju. Kaut arī daudzi […]
-
Publiskots februārī apmeklētāko vietņu TOP 20
Comments are off
Neskatoties uz to, ka gada īsākajā mēnesī lielākā daļa topa vietņu uzrādījušas auditorijas kritumus, interneta lietotājiem sekojot aktuālajam par karu Ukrainā, pieaugusi vairāku ziņu portālu – delfi.lv, lsm.lv un apollo.lv – auditorija, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Olimpisko spēļu mēnesis atnesis auditorijas pieaugumu arī […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tiešsaistes kopienu izveide — zīmola panākumu atslēga pēc pandēmijas
Comments are off
Pēdējo gadu laikā mārketings ir mainījies līdz ar notikumiem pasaulē – tradicionālie standarti un noteikumi, kas iepriekš noteica attiecības ar klientiem, ir attīstījušies un galvenokārt kļuvuši digitāli. Patērētāji ir mainījuši savu uzvedību un izvēles, un lai nodrošinātu, ka tie neatpaliek, uzņēmumiem ir jāpielāgojas un ātri. Bet kā tirgotāji var piesaistīt klientus un veicināt labāku zīmola […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, iepirkšanās, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, komanda, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, SMS mārketings, sociālie mediji, tehnoloģijas, tendences, tirdzniecība internetā
-
Kā izskatīsies reklāmu pasaule “metaversā”?
Comments are off
Uzņēmuma “Facebook” zīmola maiņa uz “Meta” un Marka Zukerberga likme par “metaversu” kā nākamo lielo sociālo mediju tehnoloģiju nemaina faktu, ka reklāma ir veids, kā uzņēmums nopelna lielāko daļu savas naudas. Tas nozīmē, ka veids, kā patērētāji šodien saskaras ar reklāmām, piemēram, reklāmas stendu, tiks pārveidots “metaversa” pieredzei. Kā zināms, pērn “Facebook” paziņoja, ka ir […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, Facebook, iepirkšanās, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, komanda, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, metvarers, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, SMS mārketings, sociālie mediji, tehnoloģijas, tendences, tirdzniecība internetā
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ieskats TV mārketinga un reklāmas nākotnes tendencēs
Comments are off
Mārketinga speciālisti prognozē, ka televīzijas reklāmām paredzētie izdevumi tuvākajā nākotnē aizņems arvien mazāku mārketinga budžetu, kas nozīmē, ka digitālo reklāmu rentabilitāte ir krietni apsteigusi TV reklāmu, atstājot TV mārketinga nākotni neskaidru. Sociālo tīklu izaugsme ir piespiedusi mainīt TV reklāmu taktikai, lai tā arī turpmāk būtu dzīvotspējīga reklāmas iespēja. Kaut arī agrāk televīzijas reklāma bija mārketinga […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, komanda, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, TV, TV reklāma