Vai pēdējā laikā esat domājuši par to, kā veicināt izaugsmi jūsu organizācijā? It īpaši, ja strādājat mārketinga nozarē? Apskatīsim trīs, pavisam vienkāršus veidus, kā sākt apgūt izaugsmes domāšanas veidu organizācijā. 1. Pilnvarot cilvēkus – dot iespēju darbiniekiem stāties pretī izaicinājumiem Bieži kā līderi, īpaši grūtos laikos, mēs parasti vēlamies uzņemties vadību, lai atrisinātu problēmas. Bet […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mājdzīvnieki – nopietns bizness uzņēmējiem
Comments are off
Jau kopš pašiem pirmsākumiem arī mārketingā un reklāmās tiek izmantoti mājdzīvnieki, kas mūsdienās neapšaubāmi tiek uztverti kā pilnvērtīgi ģimenes locekļi. Neatkarīgi no pārstāvētās nozares, uzņēmumi labprāt izmanto klientu padziļināto saikni ar mājdzīvniekiem, radot produktus, kas piemēroti mājas mīluļiem. Lai arī šodien lielākā daļa naudas, kas tiek iztērēta mājdzīvniekiem, ir paredzēta pārtikai un veterinārajai aprūpei, tendences […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mājdzīvnieki, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
“Prāta vētra”: Kā dalīties ar idejām veiksmīgāk
Comments are off
“Prāta vētra” (Brainstorm) ir iecienīts paņēmiens, kas tiek pielietots uzņēmumos ideju ģenerēšanā. Mārketinga speciālisti atzīst – “prāta vētra” ir lielisks veids, kā attīstīt jaunas idejas un ņemt vērā komandas ieguldījumu, kamēr daudziem vadītājiem šāda metode šķiet laika izšķērdēšana. Klasiskā “prāta vētra” koncentrējas uz verbālu, kolektīvu domu apmaiņu, taču nereti šī metode izraisa arī dalībnieku strīdus […]
Birkas:Brainstorm, prāta vētra
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tehnoloģiju nozīme mārketingā tikai un vienīgi pieaug
Comments are off
Mārketings mūsdienās ir piedzīvojis vairākas pārmaiņas gan saistībā ar jaunu platformu parādīšanos tirgū, gan globāliem izaicinājumiem. Neatņemama sastāvdaļa mārketingā ir tehnoloģijas, tai skaitā mobilais telefons. Ja agrāk telefons bija tikai sarunām, tad tagad to var izmantot vēl daudz un dažādos veidos. Mobilais telefons ir kļuvis ne tikai par saziņas avotu, bet arī veidu kā meklēt […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Jūlijā apmeklētāko interneta vietņu TOP 20
Comments are off
Kā ierasts vasaras mēnešos, arī jūlijā gandrīz visas topa vietnes uzrādījušas auditorijas kritumus apmeklējumā no datoriem, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Tikmēr gan kopējās statistikas, gan mobilo ierīču topā skaitliski lielākos auditorijas pieaugumus uzrādījuši portāli nra.lv un spoki.lv. Kopējā statistika visās platformās Arī jūlijā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
SMS mārketings – viens no efektīvākajiem saziņas veidiem ar klientiem
Comments are off
Lai arī varētu šķist, ka SMS mārketings jeb masveidu ziņu nosūtīšana dažādiem saņēmējiem, balstoties uz dažādiem kritērijiem, ir novecojis mārketinga veids, patiesībā tas joprojām var nest ievērojamus ieņēmumus. SMS mārketings palīdzēs sasniegt klientus, būs ātrs un ērti personalizējams mārketinga veids. SMS ir efektīvākais komunikācijas kanāls, lai iesaistītu klientus uzņēmuma aktivitātēs, veicinātu pārdošanu un uzlabotu klientu […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, reklāma, reklāmas iespējas, SMS mārketings, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
“Instagram” ļaus lietotājiem kontrolēt sensitīvu saturu
Comments are off
Turpmāk sociālā vietne “Instagram” ļaus lietotājiem kontrolēt, cik daudz “sensitīva” satura viņi vēlas redzēt. “Instagram” ir radīta jauna funkcija ar nosaukumu “Sensitīva satura kontrole”, kas ļaus lietotājiem izlemt, vai viņi vēlas redzēt vairāk vai mazāk tāda veida saturu. Lietotne ir veikusi vairākas izmaiņas tās lietotājiem, lai uzlabotu viņu pieredzi, tostarp pievienojot jaunus rīkus, lai cilvēki […]