Laikā, kad uzņēmumu darbību lielā mērā ietekmē Covid-19 un ar to saistītā krīze, arvien skaidrāk izgaismojas nepieciešamība sekot līdzi tirgus situācijai, tai skaitā patērētāju paradumu maiņai un konkurentu risinājumiem. Kā norāda Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis, uzņēmējiem ir ļoti svarīgi pielāgoties esošajiem apstākļiem un, ja nepieciešams, mainīt savu uzvedības modeli. […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ziemassvētku iepirkšanās sezona tuvojas. Kā izvairīties no pārāk lielas tērēšanās?
Comments are off
Ņemot vērā to, ka piegādes ķēdes traucējumi turpina ietekmēt uzņēmumus visā pasaulē, eksperti prognozē, ka patērētājiem šogad varētu rasties grūtības iepirkties svētku brīvdienās — gan krājumu trūkuma, gan augstāku cenu, gan vēl citu iemeslu dēļ. Turklāt jāņem vērā arī tas, ka gandrīz divus gadus visā pasaulē pastāv pandēmija, kas atturējusi daudzus no lieliem tēriņiem un […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, Ziemassvētki, Ziemassvētku sezona
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ziemassvētku iepirkšanās sezona sekos pandēmijas radītajām tendencēm
Comments are off
Pandēmijas laikā novērotā iepirkšanās internetā nedomā apstāties, it īpaši tuvojoties Ziemassvētku sezonai. Vairums joprojām plāno vismaz pusi no dāvanām iegādāties tiešsaistē. Eksperti norāda, ka pandēmija ir radījusi jaunu status quo mazumtirdzniecībā – klienti daudz biežāk izvēlas pārlūkot vēlamo preci tiešsaistē, nevis veikalu skatlogos. Arī zīmoliem ir pēdējais laiks pielāgoties tā saucamajai jaunajai realitātei, domājot par […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Radošas digitālā mārketinga idejas gaidāmajiem Ziemassvētkiem
Comments are off
Lai gan tikko sācies vien novembris, patiesībā tālu nav arī Ziemassvētki – sezona, kuriem tirgotājiem jāsāk gatavoties jau laicīgi. Ņemot vērā to, ka šobrīd arvien vairāk cilvēku iepērkas tieši tiešsaistē, ikvienam uzņēmējam ir jāņem vērā daži veidi, kā reklamēt savu biznesu un palielināt pārdošanas apjomu svētku laikā. Ziemassvētki ir radošuma laiks. Neatkarīgi no tā, vai […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Influenceru mārketings. Kas ir svarīgāk – izvēlēties ietekmīgāko influenceri vai atbilstošāko?
Comments are off
“Mēs meklējam godīgu influenceri, lai popularizētu mūsu zīmolu,” – tā ir viena no frāzēm, kuru mūsdienās saka daudzi uzņēmumu vadītāji, kas cer atrast ietekmētājus, kuriem patiktu būt neatņemamai zīmola reklāmas plānošanas sastāvdaļai, sākot no radošo ideju izstrādei līdz saturam. Kāpēc ietekmētāju mārketings kļūst arvien populārāks un kas ir tās priekšrocības, kas padara tos par neatņemamu […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, lokdauns, mājdzīvnieki, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
“Dārgāk ne vienmēr ir labāk!” Kā tirgotāji var iegūt kvalitatīvus datus ar nelielu pētniecības budžetu
Comments are off
Daļa ekspertu uzskatu, ka tirgus izpēte šobrīd atrodas krustcelēs – izpratne par patērētāju vajadzībām ir svarīgāka nekā jebkad iepriekš, jo to uzvedība, it īpaši pēc Covid-19 notikumiem, ir mainījusies. Vienlaikus izmaksu spiediens veicina budžeta samazināšanu pētniecības jomā. Tajā pašā laikā tas nenozīmē, ka ekspertiem un tirgotājiem nav iespēja iegūt kvalitatīvu ieskatu patērētāju vajadzībās pat tad, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Konsolidētās TV skatītākais kanāls septembrī – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada septembrī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 12,2%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,9%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura vērošanai veltīti 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV septembra programmu topa pirmajā vietā – “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja […]