Gada noslēdzošajā mēnesī lielākā daļa topa vietņu uzrādījušas auditorijas kritumus, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Neskatoties uz to, gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm par vienu pozīciju pirmajā pieciniekā pakāpies portāls jauns.lv, bet skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu pagājušajā mēnesī uzrādījis portāls […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tendences, kas noteiks mārketingu 2022. gadā
Comments are off
Mēģinot darīt visu, lai sasniegtu savu B2B un B2C auditoriju digitālajā pasaulē ar saistošu saturu, mārketinga speciālisti arvien vairāk sliecas uz automatizāciju un uz mākslīgo intelektu balstītiem risinājumiem. Turklāt viņi dara visu iespējamo, lai saviem klientiem un potenciālajiem klientiem radītu uz vērtību orientētu daudzkanālu pieredzi. Bet, ja mēs runājam par 2022. gadu, tad neapšaubāmi, ka […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, iepirkšanās, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, komanda, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, sociālie mediji, tehnoloģijas, tendences, tirdzniecība internetā
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Vīruss, kas ietekmēja paradumu maiņu… vai iepirkšanās ir mainījusies uz visiem laikiem?
Comments are off
Pēc gandrīz divu gadu pārtraukuma Covid-19 krīze ir uz visiem laikiem mainījusi veidu, kā mēs iepērkamies. Pandēmija ir mainījusi ne tikai to, ko mēs pērkam, bet arī to, kā mēs to pērkam. Lieli pirkumi šodien ir saistīti ar klikšķiem, nevis fizisku došanos uz veikaliem, un attālinātais darbs ir pārvērtis mājas interjera tirgu par ātro modi. […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, iepirkšanās, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, komanda, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Vai “Squid Game” radīs revolūciju filmu un televīzijas pasaulē?
Comments are off
Dienvidkorejas seriāls “Squid Game” kļuva par “Netflix” visu laiku skatītāko šovu 2021. gadā. Eksperti prognozē, ka tās panākumi varētu izraisīt milzīgas izmaiņas tajā, ko skatīsimies 2022. gadā. 2020. gada “Oskara” balvu pasniegšanas ceremonijā korejiešu režisors Džūnho Bons, saņemot balvu par labāko filmu “Parazīts”, savā ietvēra īpašu vēstījumu Rietumu auditorijai: “Kad būsiet pārvarējuši vienu collu garu […]
Birkas:Netflix, Squid Game
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Konsolidētās TV skatītākais kanāls novembrī – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada novembrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,4%. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,6%. Savukārt trešais skatītākais bija TV kanāls PBK Igaunija, kura vērošanai novembrī veltīti 6,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā novembrī – filma “Viens […]
-
Ziemassvētki ir lieliska iespēja radoši darboties mārketingā, lai palielinātu iesaistīšanos un pārdošanu vienā no gada noslogotākajiem laikiem. Šajā rakstā mēs aplūkosim dažādas Ziemassvētku mārketinga idejas, lai reklamētu jūsu biznesu un palīdzētu palielināt jūsu pārdošanas apjomus. Tāpat kā jebkurai mārketinga darbībai, jums jau no paša sākuma ir jābūt skaidriem mērķiem, lai nodrošinātu maksimālus panākumus un vislabāko […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kāpēc savā mārketinga kampaņā iekļaut audio reklāmu?
Comments are off
Audio reklāmas jeb tās reklāmas, kas ir dzirdamas radio, nav zaudējušas savu popularitāti, lai gan vairums tomēr priekšroku dod reklāmai sociālajos medijos, aizbildinoties, ka tur ir straujāka izaugsme. Vai ir iemesli, kāpēc tomēr dot priekšroku audio reklāmām? Ņemot vērā to, ka mūsu nākotnes iespējas šodien izriet ārpus ekrāna, radošajiem cilvēkiem ir jādomā ne tikai par […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, audio, audio reklāma, ietekmētāju mārketings, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, pozitīvisms, reklāma, reklāmas iespējas, sociālie mediji, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā