Vides reklāma ir viens no veiksmīgākajiem veidiem, kā patērētājiem pasniegt produktu. Masīvie reklāmu stendi šosejas malā, reklāma autobusa pieturā vai intriģējošs plakāts lidostas terminālī paņem lielu daļu cilvēku uzmanības lielos, spilgtos, krāsainos un, bieži, provokatīvos veidos. Gandrīz ikviens cilvēks katru dienu atstāj savas mājas, lai dotos uz darbu, skolu, vakariņām, kino, satiktu draugus vai paziņas. […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Coca – Cola izstrādā mārketinga kampaņu ar mērķi pievērst jauniešu uzmanību
Comments are off
Lai cīnītos ar pārdošanas apjoma kritumu, pasaulslavenais zīmols “Coca – Cola” Austrālijā uzsācis plašu mārketinga kampaņu. Kampaņas mērķis ir pievērst lojālo klientu un jauniešu uzmanību ar jauno dzēriena iepakojuma dizainu. “Coca – Cola” ir izstrādājusi “dzīvās” budžas, kuras, atdziestot līdz optimālajai temperatūrai, maina krāsu. Tādējādi ikviens labas garšas mīļotājs varēs baudīt iemīļoto dzērienu tā labākajā izpildījumā. […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Google testē jauno DoubleClick tehnoloģiju
Comments are off
Savā oficiālajā blogā interneta tehnoloģiju kompānija “Google” ziņo par jaunizstrādāto DoubleClick tehnoloģiju programmējamai premium vides reklāmai. Uzņēmuma radītā tehnoloģija automātiski izvēlas un nodrošina reklāmas no miljoniem mājas lapu, atspoguļojot tās uz vides ekrāniem. DoubleClick tehnoloģija izmanto apkopotos datus reālā laikā – tostarp laika apstākļus, auditoriju, informāciju par vietējiem pasākumiem, lai izvēlētos, kuras reklāmas un kad rādīt, un kurš […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
IKEA 10 bērnu zīmējumus pārvērš plīša rotaļlietās
Comments are off
Lai palīdzētu izveidot šī gada izglītojošo mīksto rotaļlietu līniju, globālais mazumtirgotājs “IKEA” dizaina veidošanā aicināja palīgā bērnus no visas pasaules, lūdzot viņiem uzzīmēt iztēlotās rotaļlietas.
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Latvijas Radio ziņo par pārmaiņām Eiropas sabiedriskajos medijos
Comments are off
Internets ienes pamatīgas izmaiņas. Tas ietekmē gan klausīšanās paradumus, gan darba ikdienu, kā arī tehnoloģiskos risinājumus.
Birkas:Eiropa, radio, sabiedriskie mediji
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Hipsters – mūsdienu mārketinga instruments
Comments are off
Gan jau ikviens no mums ir pamanījis, ka ik pa laikam pasauli pārņem dažādi “trakuma” viļņi, kas ienes sabiedrībā jaunus ideālus un, iespējams, pat maina cilvēku dzīvesstilu.
Birkas:mārketings, reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
McDonalds: Katram savs “maķītis”
Comments are off
Plakāts ir izvietots Latvijas Universitātes telpās, kas ir atbilstoša vide šāda veida reklāmai.
Birkas:reklāmparks, vides reklāma