Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada oktobra (01/10/2015 – 31/10/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada oktobrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 12% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura vērošanai veltīti 8,8%, savukārt trešais – kanāls PBK, kura vērošanai veltīti 8,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem LNT […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Mārketinga kampaņa, kas kļuvusi par pasaulē iemīļotu tradīciju
Comments are off
“Coca – Cola” ir pasaulslavens zīmols, kas pozicionē ģimeniskumu un kopā būšanu. Zīmols ikreiz pārsteidz ar iedvesmojošām un pozitīvām mārketinga kampaņām, kas gadu gaitā ir labvēlīgi ietekmējušas kompānijas tēlu. Sākoties Ziemassvētku gaidīšanas laikam, bērni visā pasaulē savā pilsētā vēlas ieraudzīt krāšņo “Coca – Cola” karavānu, kas ar pozitīvo strāvojumu uzbur svētku sajūtu ikviena bērna sirdī. […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Courvoisier – zīmols, kas iemieso bagātīgu kultūrslāni
Comments are off
Francijas konjaka ražotājs Courvoisier izdevis produktu virkni ar jaunu iepakojuma dizainu, saglabājot kompānijas tradicionālās vērtības un iedzīvinot tās “svaigā” vizualizācijā. Jauno etiķēšu tematika ir Parīzes Zelta laikmets. Pie jaunā dizaina izstrādes strādāja britu dizaina aģentūra JKR. Atjaunotais konjaka dizains iemieso Parīzes Zelta laikmeta noskaņu, kas ir nozīmīgs etaps Courvoisier konjaka attīstības vēsturē. Atjaunotais iepakojums nes sevī neatkārojamo 1880 – […]
Birkas:Courvoisier, dizains, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kad reklāma apnikusi, dodies uz saldumu pagatavošanas meistarklasēm
Comments are off
Tuvojoties Ziemassvētkiem, ikviens vēlas iepriecināt savus tuviniekus ar ko īpašu, un, kā zināms, labākās dāvanas ir pašu rokām radītas. Romantiskā “Parunāsim. Kafe’teeka” aicina ikvienu apmeklēt radošās un izglītojošās meistarklases, kuru laikā profesionālu saldumu meistaru pavadībā būs iespējams apgūt Pavlovas un zefīru pagatavošanas mākslu. Pavlovas pagatavošanas meistarklase 10.novembrī Pavlova ir dzimusi balerīna – viegla, trausla un pamatīgi […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Radīts reklāmas bloķētājs, kas darbojas Maskavas metro
Comments are off
Reklāmu pārpilnība patiesi traucē uztvert informāciju, tādēļ, lai cīntos ar neskaitāmajām reklāmām vietnē wi-fi.ru, portāla “Yandex” darbinieks Aleksandrs Baranovs izstrādājis aplikāciju “MetroBloks” (МетроБлок). Kā stāsta pats idejas autors, šī aplikācija ir “radīta ar mīlestību”. Ar tās palīdzību iPhone un iPad lietotāji, pieslēdzoties Maskavas metro wi-fi, var pilnībā tikt vaļā no uzbāzīgajām reklāmām. “MetroBloks” neļauj “izlekt” bildēm, kas […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Artūrs Kondrāts. Personālizstāde MOMENTUM
Comments are off
No 11. novembra līdz 3. decembrim TAL Residence ēkā būs apskatāma latviešu fotogrāfa Artūra Kondrāta personālizstāde “MOMENTUM”. #momentum2015 Izstādē būs skatāmi 30 dažādu cilvēku portreti lielformāta fotogrāfijās. Bruno Birmanis, Vladislavs Nastavševs, Jānis Šipkēvics, Kristaps Porziņģis, Ginta Lapiņa, Intars Busulis, Mārtiņš Sirmais, Renārs Zeltiņš, Aiks Karapetjans, Agnese Kleina, Jānis Skutelis, Iveta Vecmane, Gatis Rozenfelds, Ivars Krasts, […]
Birkas:Artūrs Kondrāts, izstāde, momentum2015
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Radio reklāma – būtiska mārketinga kampaņas komponente
Comments are off
Mārketinga kampaņa ir strukturizēts darbību un instrumentu kopums, kura mērķis ir veicināt produkta pārdošanu, sasniedzot maksimāli lielu mērķauditoriju. Populārākie mūsdienu mārketinga instrumenti ir sociālie portāli, mobilās aplikācijas, e-pasti, taču nevajadzētu aizmirst arī par klasiskajām vērtībām – televīziju un radio, kas joprojām ir efektīvi informācijas pārraides kanāli. Runājot par mārketinga kampaņu radio, tā ir smalka māksla […]