Lai gan ir grūti precīzi raksturot, partizānu mārketings (guerilla mārketings) ir jebkāda veida reklāmas, kas ir neparastas, negaidītas un parasti zīmīgas ar unikālu, neaizmirstamu reakciju vai mijiedarbību ar skatītāju. Šī stratēģija ietver augstu radošumu, iztēli un vēlmi uzņemties risku, taču viena lieta, kas tai noteikti nav nepieciešama, ir liels budžets – partizānu mārketings lieliski der […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
SMSCREDIT.LV: Nāc strādāt pie vadošā nebanku kredītdevēja Latvijā!
Comments are off
Nebanku kredītdevēja SMSCREDIT.LV vides reklāma ne ar ko nepārsteidz. Ir grūti nolasāms tās vēstījums – to var noprast tikai pēc bannera virsraksta.
Birkas:reklāmparks, smscredit.lv, vides reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Starbucks – kafijas kulta virzītājspēks
Comments are off
Jau vairāku gadu garumā pasauli ir pārņēmis kafijas kults, kas izcēlis šo dzērienu un idealizējis to, padarot par pilsētnieku ikdienas gaitu neatņemamu sastāvdaļu. Gaumīgās papīra krūzītes kalpo par nozīmīgu mārketinga instrumentu kafijotavu popularizēšanā, jo ik dienas tās var sastapt uz ielas, sabiedriskajās iestādēs un transporta līdzekļos. Lai ieinteresētu garamgājējus un pievērstu to uzmanību straujajā ikdienas […]
Birkas:kafijas kults, kults, mārketings, tendence
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Aldaris eksperementē ar neparastām garšu niansēm
Comments are off
Alus darītava Aldaris nāk klajā ar jaunu alu – Šokolādes stoutu. Šis alus ir brūvēts ierobežotā apjomā un populārākajās tirdzniecības vietās būs pieejamas tikai 20 000 pudeles. Šokolādes stouts ir īsts britu tumšo alu tradīciju pārstāvis, kas pārsteidz ar patīkamu grauzdējuma un šokolādes aromātu, sev raksturīgo krāsu un tumīgo garšu, ko rada īpašais šokolādes iesals. “Mēs turpinām […]
Birkas:Aldaris, mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Mūsdienu popkultūra jeb sabiedrības makdonaldizācija
Comments are off
Apzinoties mūsdienu tehnoloģiju attīstību un iespējas, mēs prasām no tām arvien vairāk un nesamierināmies ar to nepilnīgu darbību. Mums vajag visu un uzreiz tā, lai tas būtu ātri, ērti un apstiprinātu mūsu priekšstatus par saņemto pakalpojumu. Mūsdienu sabiedrība tiecas uz maksimālas efektivitātes sasniegšanu, un šo parādību mēdz dēvēt par makdonaldizāciju. Makdonaldizāciju raksturo četri pamatprincipi – […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Franču literatūras kopiena mudina cilvēkus vairāk lasīt
Comments are off
Francijas pilsētā Grenoblē tika uzstādīti neparasti aparāti, kas izraisījuši lielu interesi vietējo iedzīvotāju un mediju vidū. Dzērienu un uzkodu vietā šī automātiskā ierīce izsniedz cilvēkiem interesantus stāstus, kas uzdrukāti uz čekiem. Aparāta konceptu izstrādāja literatūras kopiena Short Édition, kas savā portālā galvenokārt publicē nelielus stāstus un dzejoļus. Apvienība ar šo kampaņu vēlas vērst sabiedrības uzmanību uz to, ka […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Philips rada aizkustinošu mārketinga kampaņu
Comments are off
Elektrotehnikas ražotājs Philips uzsāka kampaņu ar mērķi mainīt savu patērētāju viedokli par zīmola vērtībām. Projekts ar nosaukumu Breathless Choir atklāj kompānijas Philips inovācijas, kas ne tikai uzlabo dzīves kvalitāti, bet spēj pat glābt cilvēku dzīvības. Video, kurā 18, ar dažādām plaušu slimībām sirgstoši, brīvprātīgie izpildīja dziesmu Every Breath You Take, ir radīts, lai atbalstītu SimplyGo Mini […]
Birkas:Breathless Choir, mārketings, Philips, SimplyGo