Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultātus par 2015.gadu. Laika posmā no 2014.gada 27.oktobra līdz 2015.gada 25.oktobrim pētījumā piedalījās 12 024 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Gada periodā tika apkopota informācija par 163 Latvijā izdotu drukāto preses izdevumu auditoriju. Saskaņā ar TNS pētījuma rezultātiem vismaz viena pētījumā iekļautā preses […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Finanšu ministrija: Nomaksāt! Nevis nemaksāt!
Comments are off
Latvijas Republikas Finanšu ministrijas (FM) vides reklāma ir neformāla, un tā lauž stereotipu par to, ka valsts iestādes ir stīvas. FM sadarbībā ar reperu apvienību Olas parāda, ka maksāt nodokļus ir stilīgi un vienkārši.
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
OCTA: Nezīlē, bet ielādē LTAB OCTA aplikāciju!
Comments are off
LTAB OCTA mobilās aplikācijas video reklāma ir īpaša ar to, ka tās tēlus un ainas zīmējis talantīgais latviešu karikatūrists Gatis Šļūka.
Birkas:OCTA, reklāmparks, video reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Microsoft piedāvā novērtēt ūsas
Comments are off
Korporācijas Microsoft speciālisti izstrādāja neparastu programmu MyMoustacheRobot, kas ļauj lietotājiem noteikt, cik “stilīgas” ir viņu ūsas. Dažu dienu laikā šī akcija ir guvusi lielu popularitāti ūsu cienītāju vidū. Projekts tika īstenots, lai atbalstītu fondu The Movember Foundation un akciju Movember, kas nu jau kļuvusi leģendāra. Jau kopš 2003. gada vīrieši visā pasaulē, it īpaši Jaunzēlandē un […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Pasažieru vilciena divdomīgā akcija atraisa radošo domāšanu
Comments are off
AS Pasažieru vilciens nesen ir nācis klajā ar atraktīvu kampaņu, kas mudina pasažierus, braucot vilcienā, atrast laiku sev. Šīs aktivitātes mērķis ir likt cilvēkiem citādi paskatīties uz ierasto braucienu vilcienā, akcentējot laiku, ko ikviens pasažieris var izmantot, lai paveiktu sev svarīgas lietas. Pārvadātājs aicina izteikt savu viedokli par to, ko var darīt vilcienā, kā arī […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mākslinieciska performance, kas spēj mainīt sabiedrisko domu
Comments are off
Mārketinga kampaņu saturiskajai vērtībai ir uzstādīta augsta latiņa, tādēļ, lai patiesi uzrunātu cilvēkus, nepietiek tikai ar labu ideju – ir jāatrod trāpīgākie izteiksmes līdzekļi tās īstenošanai. Radītajam produktam ir, pirmkārt, jābūt baudāmam un jāskar sabiedrībā aktuālas tēmas, lai ikviens šajā darbā varētu saskatīt sevi. Ir jāatrod balanss starp sava produkta vai idejas virzīšanu un to, […]
Birkas:māksla, mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Samsung un Rianna rada unikālu kopproduktu
Comments are off
Dienvidkorejas kompānija Samsung sadarbībā ar pasaulslaveno dziedātāju Riannu rada video un interaktīvu mobilo spēli, kuras motīvs ir cieši saistīts ar dziedātājas gaidāmo albūmu Anti, kas tiks prezentēts šī gada 4. decembrī. Video ar nosaukumu AntiDiaRy ir mini filma par pamestu māju. Kopā ar Riannu video darbojas arī divi bērni, kas vēlas nodot dziedātājai kādu neparastu vēstījumu, […]
Birkas:komunikācija, mārketings, Rianna, Samsung