Reklāmdevēji mēģina pārliecināt cilvēkus iegādāties preci vai produktu izmantojot dažādas metodes – uzņēmums var sniegt izklaidējošu ziņu par savu zīmolu, salīdzināt produktus ar savu konkurentu produktiem, pastāstīt par produkta specifikācijām vai izteikt neskaidrus apgalvojumus, ko nevar pierādīt vai noraidīt. Pēdējā metode ir pazīstama kā pārspīlēšana – reklamētais produkts var šķist labāks, kā ir patiesībā, tomēr […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Apkopotas iespaidīgākās 2015. gada vides reklāmas
Comments are off
Reklāmas un mārketinga portāls Adweek ir apkopojis aizvadītā gada ievērojamākās vides reklāmas, kas spējušas ienest zīmolus citā dimensijā. Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai reklāmas aģentūra WCRS sadarbībā ar brīvprātīgo organizāciju Women’s Aid radīja iespaidīgu digitālo reklāmu, kuras mērķis bija pievērst sabiedrības uzmanību vardarbībai ģimenē. Monumentāls no vardarbības cietušas sievietes portrets tika iezvietots pilsētvidē ar sauki […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Lenovo atklāj, kā ar planšetdatora palīdzību var uzburt svētku sajūtu
Comments are off
Ķīnas elektronikas ražotājs Lenovo laida klajā Jaungada reklāmas kampaņu, lai popularizētu jauno planšetdatoru Yoga Tab3 PRO ar iebūvētu projektoru. Sadarbībā ar Krievijas reklāmas aģentūrām Exactly Digital un Hungry Boys tika radīts reklāmas rullītis, kas atklāj, kā ar radošu pieeju un mūsdienīgas ierīces palīdzību var radīt svētku sajūtu. Video galvenais varonis ir puisēns, kas saslimis Jaungada […]
Birkas:Lenovo, mārketings, reklāma, video reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Coca-Cola Life rada kampaņu, ko spēj uztvert tikai cilvēki, kas slimo ar daltonismu
Comments are off
Dānijā uzsākta reklāmas kampaņa, lai prometētu diētisko sodas dzērienu Coca-Cola Life, taču to ieraudzīt spēj vien 10 % no visiem iedzīvotājiem, jo tā radīta cilvēkiem, kas slimo ar daltonismu. Centrālais vēstījums ir paslēpts aiz brūni – zaļa zīmējuma, un cilvēki, kas nespēj atšķirt dažas krāsas, aiz tā var saskatīt vārdu Life (Dzīve). Balstoties uz pētījuma rezultātiem, tika […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Nosaukti astoņi kandidāti uz pirmo Gada balvu kritikā
Comments are off
Kritikai radošajās nozarēs ir patiesi liela nozīme. Tā paaugstina mākslas vērtību un izskauž nekompetenci. Pēc aptuveni mēnesi ilguša pieteikšanas un izvirzīšanas laika Normunda Naumaņa biedrība publisko pirmo teātra un citu mākslu kritiķa Normunda Naumaņa vārdā nosauktās Gada balvas kritikā iespējamo saņēmēju sarakstu. Nosauktie kandidāti ir Anda Baklāne, Jegors Jerohomovičs, Inese Lūsiņa, Silvija Radzobe, Santa Remere, Edīte […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Volkswagen plāno atteikties no slavenā saukļa – Das Auto
Comments are off
Vācijas autobūves koncerns Volkswagen, sakarā ar korporatīvās stratēģijas izmaiņām, plāno atteikties no slavenā saukļa Das Auto izmantošanas savās turpmākajās reklāmas kampaņās. Šis temats tika apspriests pagājušonedēļ Drēzdenē. Sauklis, kas tika ieviests 2007. gadā, kad koncernu vadīja iepriekšējais Volkswagen vadītājs Martins Vinterkorns, jaunajai vadībai šķiet pārāk “absolutizēts”. Šobrīd ir jau izstrādāta jauna reklāmas kampaņa, taču tās […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Sociālā reklāma, kas radīta, lai ikviens bērns atrastu vecākus
Comments are off
Krievijas reklāmas un mārketinga portāls publicējis 2015. gada labākās sociālās reklāmas, īpaši akcentējot labdarības fonda Change One Life (Izmaini vienu dzīvi) video ar nosaukumu Viena seja. Sociālā kampaņa tika radīta šī gada pavasarī ar mērķi palīdzēt bērniem no bērnu namiem un potenciālajiem vecākiem atrast vienam otru. Kampaņas ietvaros tika izmantotas sejas atpazīšanas tehnoloģijas, kas ļāva […]