Īrijas Vēja enerģijas asociācija radījusi uzrunājošu reklāmas video, kas aicina īriešus noticēt sev un savam iekšējam spēkam. Par iedvesmas avotu video izmantots Džona Kenedija, viena no 20. gadsimta ievērojamākajiem politiķiem, balss ieraksts. Pašlaik Īrija iekšzemē saražo tikai 15 % enerģijas, savukārt atlikušie 85 % tiek importēti. Bijušā ASV prezidenta Džona Kenedija vēsturiskie vārdi atklāj Īrijas […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
NIC nosauc dārgākos domēna vārdus 2015. gadā
Comments are off
Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūta Tīkla risinājumu daļa NIC publicējusi dārgākos domēna vārdus 2015. gadā. Visai interesanti ir dati par cenām, kas tika samaksātas par domēna vārdiem jaunajos vispārējos augstākā līmeņa domēnos, kuri sāka centīgi spiesties tirgū tieši 2015. gadā. Dažus no pieprasītākajiem domēna vārdiem izlika vairāksolīšanā un saņēma par tiem krietni vairāk nekā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Booking.com: Padari 2016. par labāko gadu
Comments are off
Janvāris atzīts par vieno no TOP mēnešiem atvaļinājumu plānošanai un viesnīcu rezervācijai, un, balstoties uz šo pieņēmumu, tiešsaistes rezervēšanas vietne Booking.com radījusi nelielu īsfilmiņu ar nosaukumu Best 2016 ever (Labākais 2016. gads), kas mudina skatītājus pārvērst savas ieceres rezervācijās, t.i. nesapņot par ceļojumiem, bet doties tajos. Lai palīdzētu klientiem īstenot savas ieceres un apņemšanās, zīmols radījis […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Pasaules Dabas Fonds: Vai tev ar to pietiks?
Comments are off
Pasaules Dabas Fonda sociālā kampaņa izrotā pilsētvidi ar skaistiem Latvijas dabas skatiem, tajā pašā laikā brīdinot par dabas bagātību apdraudējumu, ko radām mēs paši.
Birkas:banneris, reklāma, reklāmparks, vides reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Aicina pieteikt pretendentus apbalvojumam “Laiks Ziedonim” 2016
Comments are off
6. janvārī, Zvaigznes dienā, Imanta Ziedoņa fonds “Viegli” izsludina pieteikšanos apbalvojumam “Laiks Ziedonim”. Apbalvojums jau trešo gadu tiks pasniegts piecās nominācijās: zinātnē, novadpētniecībā, bērniem un jauniešiem, tautsaimniecībā un literatūrā. Pieteikšanās līdz 26. februārim apbalvojuma mājas lapā www.laiksziedonim.lv. Laureāti tiks paziņoti īpašā cildināšanas ceremonijā 3. maijā – Imanta Ziedoņa dzimšanas dienā. Imanta Ziedoņa fonds “Viegli” apbalvojumu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Fitnesa klubu tīkls Equinox rada augstās modes cienīgu kampaņu
Comments are off
Starptautiskais fitnesa klubu tīkls Equinox uzsācis jaunu reklāmas kampaņu, kuras dizainiskais noformējums vairāk atgādina modes zīmola reklāmu. Kampaņa iziet ārpus treniņu rāmjiem un mudina cilvēkus uzņemties saistības ne tikai sporta zālē, bet arī dzīvē. Zīmols aicina būt apņēmīgiem visdažādākajās jomās – sociālajās aktivitātēs, sieviešu tiesību aizstāvībā, seksualitātē un citās. “Equinox būtība ir saistības – mēs esam […]
Birkas:Equinox, reklāma, reklāmas kampaņa
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Honda jaunajā reklāmas video ļaujas domas lidojumam
Comments are off
Japāņu autoražotājs Honda prezentējis jauno Honda Civic reklāmas video The Dreamer (Sapņotājs), kurā automobīļu dizaineris “uzspridzina” savu prātu, radot patiesi iespaidīgu automobīļa modeli. Video ir dinamisks un pārsteidz ar vizuālo bagātību, kas iepriecinās jebkuru fantastikas žanra piekritēju. Video sauklis Dirrect from our imagination (Tieši no mūsu iztēles) atspoguļo to rūpību un izdomu, ar kādu dizaineri radījuši […]
Birkas:Honda, Honda Civic, mārketings, reklāma, video reklāma