Produkta dizains ir nozīmīgs koncepta un vēstījuma nesējs. Tā ir prasme “ietērpt” ideju gaumīgā veidolā. Šobrīd pasaulē ir daudz unikālu produktu, zīmolu un konceptu, kas pārsteidz ar savu oriģinalitāti, piešķirot vienkāršiem produktiem iedvesmojošu ampluā. Šī tendence ir iesakņojusies arī pārtikas nozarē, idealizējot ēdienus un piešķirot tiem mākslas darba vērtību. Šo tendenci ir radījuši ektētiķi – […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
PepsiCo kampaņa gūst ievērojamu popularitāti interneta lietotāju vidū
Comments are off
Korporācijas PepsiCo Ķīnas pārstāvniecība radījusi Ugunīgā pērtiķa gadam veltītu īsfilmu, kura divu nedēļu laikā guvusi ievērojamu popularitāti interneta vidē. Kopš video publicēšanas, īsfilmu noskatījušies jau aptuveni 20 miljoni cilvēku. Gandrīz deviņas minūtes garais video stāsta par ķīniešu literatūras personāžu Pērtiķu karali, kas zināms no romāna Ceļojums uz Rietumiem. Šis tēls tiek uzskatīts par vienu no […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Latvijas tēla veidošana nonāk jaunās Latvijas Institūta vadītājas pārraudzībā
Comments are off
Par Latvijas tēla veidošanu un valsts starptautisko atpazīstamību atbildīgo Latvijas Institūtu turpmāk vadīs Aiva Rozenberga – vakar valdība viņu šajā amatā apstiprināja, vēsta LNT raidījums 900 sekundes. “Man patīk veidot stratēģiskus plānus, veidot partnerības – tad ir daudz vieglāk īstenot mērķus, ko vēlies sasniegt. Līdz ar to es domāju, ka Latvijas Institūtam šajā laikā ir […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Zīmols H&M aizvaino ebreju reliģiskās jūtas
Comments are off
Zviedru apģērbu zīmols H&M iekļāva savā jaunajā kolekcijā šalli, kuras dizains atgādina ebreju lūgšanu šalli tallit. Šis produkts aizskāris dažu pircēju reliģiozās jūtas, un zīmolam nācās šo šalli izņemt no pārdošanas H&M veikalos Izraēlā. Krēmkrāsas šalle ar melnām svītrām un garām bārkstīm maksā 18 dolārus, un šis produkts ir pieejams daudzās pasaules valstīs. Taču pēc tā, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Sociālā kampaņa, kas uzrunājusi miljoniem cilvēku
Comments are off
Šis sociālās kampaņas ietvaros #IAmAWitness radītais video ir aizkustinošs piemērs tam, kā sociālie mediji var apkarot huligānismu un izsmiešanu. Aptuveni pirms gada kāda meitene, kura skolā tika izsmieta par briļlu valkāšanu, vērsās pie aizstāvības organizācijas The Bully Project, un tika aizsākta vērienīga sociālā kampaņa, kas guvusi ievērojamus panākumus. Ar organizācijas atbalstu, meitene portālā Facebook publicēja […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Decembra skatītāko TV programmu TOP20 un Jaungada uzrunas
Comments are off
“Latvijas Valsts prezidenta Raimonda Vējoņa uzruna Jaunajā gadā” kanālā LTV1 ierindojās topa otrajā vietā. To vēroja vidēji 14% jeb 275 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt kanālā LTV1 pārraidītā “Ministru prezidentes Laimdotas Straujumas uzruna gadu mijā” bija trešā skatītākā programma decembrī. To vēroja vidēji 12,7% jeb 248,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Jēkaba Ceļojumi: Ceļo mazā grupā
Comments are off
Tūrisma aģentūras Jēkaba ceļojumi jaunā video reklāma ir lakoniska un viegli saprotama, taču tā nav mākslinieciski augstvērtīga.