Automašīnu ražotājs “Volkswagen” ir palaidis savu pirmo Eiropas mārketinga kampaņu, cerībā atjaunot zīmola vērtību un pārdošanu, pēc skandāla, ka vācu autobūves uzņēmums atsevišķām dīzeļdzinēju automašīnām ir uzstādījis programmatūru, kas ļauj krāpties ar kaitīgo izmešu pārbaudēm. Kā liecina jaunākās zīmolu vērtības mērīšanas statistikas, kampaņa ir palīdzējusi zīmolam atgūties no skandāla. Kampaņa, kas tika uzsākta pagājušajā nedēļā, […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Jaunais augstākā līmeņa domēns pārdots par 41,5 miljonu dolāru
Comments are off
Pagājušajā nedēļā 27. janvārī jaunais augstākā līmeņa domēns (TLD) .shop tika izsolīts par rekordlielu summu 41,5 miljoniem dolāru. Izsoli organizēja ICANN kā vienmēr, ja uz kāda jaunā TLD pārvaldību ir pieteikušies vairāki gribētāji, kas nevar savā starpā vienoties. Kā informē NIC.lv, šo domēnu nosolīja GMO Registry, Inc., kas ir Japānas domēnu vārdu kompānija. Izsoles sākumā […]
Birkas:domēni
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mīlētākajam saldumu zīmolam “Laima” jauna vizuālā identitāte
Comments are off
Stiprinot Latvijā mīlētākā saldumu zīmola konkurētspēju, “Laima” ieguvusi jaunu vizuālo identitāti, kas turpina zīmola “Laima” gadu desmitos uzkrātās tradīcijas, bet vienlaikus ieguvusi jaunu, spilgtāku un vitālāku vizuālo veidolu. Pirmais lielais notikums, kas iemiesos “Laimas” zīmola pārmaiņas uz jaunu, mūsdienīgāku sarunu ar šokolādes cienītājiem, notiks pavisam drīz, kad plašākai publikai tiks prezentēta jauna zīmola “Laima” produktu […]
Birkas:Laima
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Augstā mode pievēršas sadzīvei
Comments are off
Itāļu luksusa zīmols Moschino radījis kārtējo pārsteidzošo sieviešu parfīmu ar nosaukumu Fresh Couture. Zīmola jaunā radošā direktora Džeremija Skota vadībā kompānija izstrādāja neparastu flakonu, kas atgādina logu tīrīšanas līdzekli. Aromāta radītāji iedvesmojušies no Moschino 2016. gada pavasara – vasaras apģērbu kolekcijas skates, kurā modeles demonstrēja kleitas ar tīrīšanas līdzekļu printu. Aromāts Fresh Couture ietver sevī […]
Birkas:dizains, Fresh Couture, mārketings, Moschino, parfīms
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mila Kunisa ielūkojas Jim Beam noliktavā
Comments are off
Slavenā ukraiņu izcelsmes amerikāņu aktrise Mila Kunisa kļuvusi par zīmola Jim Beam jauno reklāmas seju. Viskija ražotājs uzaicināja kino aktrisi pastaigāties pa savu iespaidīgo noliktavu, kura viesmīlīgi Kunisas priekšā atver ne vien savas durvis bet arī sienas. Reklāmas kampaņas ar nosaukumu A Look Inside (Skats no iekšpuses) ietvaros Mila Kunisa ielūkojās Jim Beam noliktavā, kurā […]
Birkas:Jim Beam, kampaņa, Mila Kunisa, reklāma, video reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Unikāla vides reklāma – monumentāls bišu stops
Comments are off
Lai pierādītu, ka brokastu pārslas Honey Nut Cheerios tiek ražotas, izmantojot īstu medu, zīmols pārvērta savu vides stendu Floridā par īstenu bišu stopu. Kāds biškopis un viņa 500 000 bites palīdzēja radīt nepieciešamo medus daudzumu un nodot vēstījumu, pārsteidzot ikvienu garāmgājēju. “Medus ir kas vairāk par vienkāršu sastāvdaļu – tā ir svarīgākā Honey Nut Cheerios […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ar Realeyes radītās tehnoloģijas palīdzību mārketings nonāk jaunā attīstības līmenī
Comments are off
Mediju aģentūra MediaCom un kompānija Realeyes noslēdza darījumu, ko eksperti jau nosaukuši par leģendāru. Partneri vienojušies par tehnoloģiju izmantošanu, kas ļautu izsekot cilvēku emocijas. Tagad video reklāmas pievilcību varēs novērtēt vēl pirms rādīšanas klientam. MediaCom šis ir pirmais šāda veida darījums – aģentūra iepriekš nav strādājusi ar biometriju. Vārds biometrija ir radies no grieķu bios […]
Birkas:biometrija, mārketings, MediaCom, Realeyes, video mārketings