Savas jaunās komunikācijas stratēģijas ietvaros leģendārais konjaka ražotājs Hennessy sadarbībā ar britu bāru tīklu White Lyan un dāņu režisoru Nikolasu Vindingu Refnu uzsācis jaunu reklāmas kampaņu. Elitārā zīmola mērķis ir uzrunāt jauno jeb millenium paaudzi, dodoties uz populāriem angļu bāriem un organizējot sava slavenā konjaka Hennessy X.O degustācijas. Zīmols pamazām klasiskās vērtības nomaina pret ko laikmetīgu un […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Burberry sadarbībā ar kinorežisoru Stīvu Makkvīnu rada kaislīgu īsfilmu
Comments are off
Prestižo Amerikas Kinoakadēmijas balvu Oskars ieguvušais kinorežisors Stīvs Makkvīns uzfilmējis atklātu reklāmas video vienam no senākajiem britu modes zīmoliem – Burberry. Kaislīgais video radīts zīmola jaunā vīriešu aromāta Mr. Burberry promotēšanai. Sajūtu īsfilma stāsta par to, kā izmainījusies vienkārša Londonas pāra dzīve pēc jaunā aromāta Mr. Burberry parādīšanās viņu ikdienā. Video galvenajās lomās ir mūziķis Džošs […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Coca – Cola aicina dalīties ar citātiem no iemīļotajām dziesmām
Comments are off
Zīmola Coca-Cola veiksmīgā mārketinga kampaņa Share a Coke iegūs jaunu “skanējumu”. Kompānija nolēmusi aicināt cilvēkus dalīties ne tikai ar iemīļoto dzērienu, bet arī ar mūziku, uzsākot akciju Share a Coke and a Song (Dalies ar Coca- Cola un dziesmu). Kampaņas ietvaros zīmols izrotās Coca -Cola pudeļu etiķešu dizainu ar citātiem no 70 pasaules mūzikas hītiem. Zīmola […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Twitter kļuvis pieejams neredzīgiem un vājredzīgiem lietotājiem
Comments are off
Tiešsaistes sociālais tīkls Twitter iespējojis jaunu funkciju, kas atvieglos vietnes lietošanu neredzīgiem un vājredzīgiem lietotājiem. Jauninājums paredz, ka pie attēliem, kas izvietoti Twitter, lietotāji varēs pievienot aprakstus, savā oficiālajā blogā norāda zīmols. Jaunā funkcija būs pieejama iOS un Android operētājsistēmu lietotājiem – lai to aktivizētu, nepieciešams tikai veikt attiecīgos uzstādījumus. Pievienot aprakstu 420 zīmju apjomā iespējams […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Olimpiskā reklāma jau nesusi peļņu miljarda ASV dolāru apmērā
Comments are off
Olimpiskās spēles Riodežaneiro atnesušas kompānijai NBC Sports Group miljardu ASV dolāru lielu peļņu. Telekompānija paziņoja, ka reklāmas pārdošana sasniegs rekordu amerikāņu televīzijas tirgū. Sagaidāms, ka Rio 2016 sekmēs nacionālā tirgus popularitāti ievērojami vairāk, nekā citas Olimpiskās spēles un mediju pasākumi. Miljarda dolāru atzīme tika sasniegta par četriem mēnešiem ātrāk, nekā Londonas spēlēs 2012. gadā. Toreiz […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Facebook paceļ reklāmu kvalitātes latiņu
Comments are off
Sociālais tīkls Facebook nācis klajā ar jaunu reklāmu vērtēšanas instrumentu Delivery Insights, kas palīdzēs reklāmdevējiem radīt konkurētspējīgāku reklāmu, vēsta mārketinga portāls AdWeek. Reklāmu izsole sociālajā portālā norisinās ik reizi, kad lietotājs saskaras ar iespēju apskatīt reklāmu. Par šīs izsoles dalībniekiem kļūst portālā publicētās reklāmas, kas vērstas uz konkrētu mērķauditoriju. Katru dienu tiek aizvadīti miljardi šādu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Korporācijas comScore un Adobe uzņemas izpētīt digitālā satura patēriņa tendences
Comments are off
Interneta analītikas kompānija comScore un programmatūras kompānija Adobe pētīs interneta lietotāju paradumus, izmantojot dažādas ierīces (klēpjdatoru, planšetdatoru, viedtālruni u.c). Digitālā mārketinga konferencē Adobe Summit korporācijas oficiāli paziņoja par globālu stratēģisko partnerību, kuras ietvaros tiks vērtēts video reklāmas patēriņš. Šobrīd video jomā novērojams īstens apvērsums: televizors vairs nav patērētāju galvenais “ekrāns”, lietotāji izmanto mūsdienu kanālus un […]