Video vietne YouTube ieviesusi jaunu formātu, kas ļauj translēt videoierakstus virtuālās realitātes režīmā, t.i. 360 grādu leņķī, vēstīts zīmola oficiālajā blogā. Jaunais formāts ir ērts lietošanai mobilajās ierīcēs, kā arī, izmantojot speciālās brilles. 3D translācija tiek papildināta ar apjomīgu skaņas kūli, gluži kā 3D kinoteātros, taču jauninājumu pilnvērtīgi var izmantot tikai to viedtālruņu īpašnieki, kuru […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ātrās ēdināšanas restorāna īpašnieks nelikumīgi izmanto Louis Vuitton vārdu
Comments are off
Dienvidkorejas tiesa apsūdzējusi Louis Vuitton Dak restorāna īpašnieku 12, 5 tūkstošu ASV dolāru apmērā par nelikumīgu franču modes nama Louis Vuitton vārda izmantošanu, vesta laikraksts Shanghai Daily. Ātrās ēdināšanas restorāns Seulā, kas specializējas vistas ēdienu pagatavošanā, nesis vārdu Louis Vuitton Dak, ietverot sevi pasaulslavenā modes zīmola nosaukumu, ka arī vārdkopu tongdak, kas tulkojumā no korejiešu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Uber uzsāk kreatīvu cīņu ar braukšanu dzērumā
Comments are off
Tehnoloģiju kompānija Uber, kas radījusi mobilo aplikāciju taksometra izsaukšanai, nākusi klajā ar jaunu sociālo kampaņu, kas mudina sabiedrību sēsties pie stūres skaidrā. Kampaņas ietvaros Maskavas restorānu tīklā Žans – Žaks parādījušās vīna pudeles ar jēgpilnu etiķetes dizainu, kura mērķis ir pārliecināt restorāna apmeklētājus doties mājup, izmantojot taksometra pakalpojumus. Kreatīvo projekta #ubermehome koncepciju izstrādāja reklāmas aģentūra Leo Burnett Moscow. Pēc […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Coca-Cola aizskar Kenijas sabiedrības vērtības
Comments are off
Pasaulē iemīļotā sodas dzēriena ražotājam Coca-Cola nācās rediģēt sava reklāmas video saturu translācijai Kenijā. Valsts galva atzina reklāmu par aizvainojošu, norādot uz ģimenisko vērtību pārkāpšanu atklātās skūpsta ainas dēļ. No 13. aprīļa Kenijas televīzijā parādījās jaunā video versija. Reklāma Kenijā izraisīja sabiedrības, kuras lielākā daļa ir kristieši, sašutumu. Televīzijas skatītāji masveidā sūdzējās par video rullītī Taste […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Pastmarkas izmēra reklāmas plakāts
Comments are off
Īru dizaineris un personīgā zīmola J.W. Anderson dibinātājs Džonatans Andersons uzsācis neparastu reklāmas kampaņu, kuras ietvaros promotē savu jauno apģērbu kolekciju ar pastmarku palīdzību. Markas izdotas ierobežotā apjomā, un viena to komplekta, kas satur 10 pastmarkas, vērtība ir 15 Sterliņu mārciņas. Turklāt šīs īpašās pastmarkas var izmantot arī praktiskam mērķim – proti, sūtot vēstules. Jaunais […]
Birkas:J.W. Anderson, mārketings, publicitāte, reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Facebook atceļ reklāmas teksta apjoma ierobežojumu
Comments are off
Sociālais portāls Facebook atcēlis reklāmas teksta apjoma ierobežojumu, ļaujot papildināt reklāmas attēlus ar izvērstāku skaidrojumu. Noteikums par 20 % teksta izmantošanu reklāmas attēlos tika ieviests pirms dažiem gadiem ar mērķi saglabāt laika joslu pārskatāmu un portāla lietotājiem pievilcīgu. Šobrīd Facebook eksperimenta nolūkos ieviesis jaunus noteikumus – reklāmdevējiem atļauts pārsniegt 20 % limitu, taču, pēc ekspertu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Nestle pievērsīsies ārstniecisko produktu izstrādei
Comments are off
Pasaulslavenās Šveicas kompānijas Nestle speciālisti izstrādās specializētu produktu līniju dažādu slimību ārstēšanai, vēsta laikraksts The Wall Street Journal. Jaunajā produktu līnijā ietilps dzērieni un pārtikas pulveri, kas satur dabiskas sastāvdaļas, iegūtas no pārtikas produktiem, piemēram, no tomātiem, vīnogām un kafijas. Atšķirībā no diētiskajiem produktiem, kurus uzturā var lietot ikviens, ārstnieciskā produkcija būs paredzēta cilvēkiem, kas […]
Birkas:farmācija, medikamentu līnija, Nestle, zīmols