Turpinot atzīmēt zīmola Coca- Cola stikla pudeles dizaina simtgadi, kompānija radījusi unikālu jubilejas pudeli krievu tradicionālās lelles – matrjoškas veidolā. Pēc idejas autoru teiktā, jaunais pudeles veidols simbolizē zīmola attīstības evolūciju, tajā pat laikā saglabājot korporatīvo stilu, kas ļauj nešaubīgi atšķirt Coca- Cola pudeles no citu ražotāju produkcijas. Koncepcija, ko izstrādājusi Dubaijas mārketinga aģentūra Ogilvy […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Alberts Jodis: Vērtīga sadarbība, kas atmaksājas ilgtermiņā
Comments are off
Ikviens uzņēmējs noteikti ir aizdomājies par mārketinga aktivitāšu nozīmi sava biznesa attīstībā, kā arī centies izprast, kādēļ mārketinga un reklāmas aģentūru piedāvājumu izcenojumi ir tik atšķirīgi. Protams, iemesls ir loģiski izsverams – runa ir par kvalitāti, aģentūras pieredzi un reputāciju, taču vai zīmola un komunikācijas plāna izstrādes augstā cena nozīmē arī augstu kvalitāti un efektivitāti? […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
IKEA aicina saskatīt ikdienas burvību
Comments are off
Bieži vien vienkārši dzīves sīkumi pārtop par neaizmirstamām atmiņām, kas pavada mūs dzīves garumā. Zviedru zīmola IKEA jaunā video reklāma aicina ikvienu aizdomāties par to, kas padara īpašu viņa ikdienu. Sajūtām bagāto īsfilmu radījusi reklāmas aģentūra Mother London, kas ir ilggadējs IKEA sadarbības partneris. Pusotru minūti garajā video rullītī atspoguļotas kādas ģimenes atmiņas, kurās īpaši […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Brazīlijas telekompānija radījusi logotipu, kas reaģē uz skaņu
Comments are off
Viens no lielākajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Brazīlijā – operators Oi – nolēmis inovācijas sintezēt zīmolvedībā. Sadarbībā ar brendinga aģentūras Wolff Olins speciālistiem Oi izstrādāja logotipu, kas reaģē uz skaņu, mainot savu izskatu atkarībā no klienta balss un apkārtējiem trokšņiem. “Mēs izstrādājām intelektuālu pieeju zīmola identitātes veidošanai, eksperimentējot ar skaņu. Tagad Oi logotipam ir vairums izsmalcinātu variāciju, […]
Birkas:Brazīlija, kompānijas tēls, logo, logotips, Oi, publicitāte, tehnoloģijas
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Alberts Jodis: Kā panākt, lai reklāmas pauze nav tikai kārtējais iemesls ielūkoties ledusskapī…
Comments are off
Mūsdienu informācijas pārpilnības laikmetā reklāmas cilvēkos lielākoties izraisa nepatiku, liekot domāt, ka tas ir kārtējais aicinājums ieguldīt savus līdzekļus neizdevīgā pirkumā. Komercija ir ik uz soļa – baneri, veikalu skatlogi, TV un interneta reklāmas – tas viss liek sabiedrībai skeptiski lūkoties uz mārketinga nozari, apzinoties, ka tā ir smalka cilvēku prātu manipulēšanas māksla. Taču, kādēļ […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kolumbija cīņā par bērnu drošību uz ūdens
Comments are off
Pēdējo piecu gadu laikā, šķērsojot upes ceļā uz skolu, Kolumbijā noslīkuši 10 000 bērnu. Šī šausminošā statistika pamudinājusi britu augļu uzkodu ražotāju Luki sadarbībā ar organizāciju Kolumbijas Sarkanais Krusts un reklāmas aģentūru JWT Colombia radīt īpašu mugursomu, kas transformējama glābšanas vestē. Unikālā mugursoma var noturēt uz ūdens bērnus vecumā no pieciem līdz divpadsmit gadiem, pat, ja […]
Birkas:drošā mugursoma, Kolumbija, Luki, Sarkanais Krusts
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
FIFA Pasaules kausā Krievijā tiks atbalstīta tikai divu alus zīmolu publicitāte
Comments are off
FIFA Pasaules kausā, kas 2018. gadā norisināsies Krievijā, alu reklamēt varēs tikai divi zīmoli, kas ir arī Starptautiskās Futbola federācijas sponsori, atklājis Krievijas sporta ministrs Vitālijs Mutko. “Alus produkcijas promotēšana tiks atļauta tikai diviem oficiālajiem FIFA sponsoriem. Mēs izstrādāsim likumus, kas sargās šo zīmolu tiesības. Tādi paši nosacījumu tiks attiecināti arī uz Pasaules čempionātu hokejā,” […]