Reklāmas aģentūras BBDO pārstāvniecība Bangkokā sadarbībā ar Taizemes Veselības fondu radījusi unikālu trauku, kas sēj mazināt kaloriju daudzumu ēdienā. Projekts īstenots, balstoties uz faktu, ka taizemieši priekšroku dod treknam un ar garšvielām piesātinātam ēdienam, kas bieži vien nopietni kaitē veselībai. Noslēpums slēpjas tajā, ka uz šķīvja pamatnes atrodas vairāk nekā 500 nelieli padziļinājumi, kas spēj […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Nike izrāda atbalstu Grieķijai
Comments are off
Zīmols Nike sadarbībā ar reklāmas aģentūru Wieden + Kennedy radījis iedvesmojošu īsfilmu Grieķijas sportistu atbalstam. Video ar nosaukumu Just Do It Greece (Uz priekšu, Grieķija) vērš sabiedrības uzmanību uz valsts sarežģīto ekonomisko situāciju un tās ietekmi uz sporta nozari. Par video fonu kalpo grandiozie objekti, kas tika uzcelti Atēnu Olimpiskajām spēlēm 2004. gadā. Šīs celtnes […]
Birkas:ekonomiskā krīze, Grieķija, Nike, Olimpiskās spēles, sports
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Procter & Gamble atspoguļo mātes mīlestības spēku
Comments are off
Simts dienas pirms Riodežaneiro Olimpisko spēļu oficiālās atklāšanas kompānija Procter & Gamble savas sociālās kampaņas Thank You Mom (Paldies, māmiņ) ietvaros laidusi klajā emocionālu video. Pasaulē lielākais patēriņa preču ražotājs savā projektā atspoguļo mātes mīlestības spēku, kas palīdz sasniegt jebkuras virsotnes. Video ar nosaukumu Strong (Spēcīgs) atspoguļo četru sportistu stāstus, sākot no bērnības līdz pat […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Guinness pārstrādā sava simbola – arfas dizainu
Comments are off
Leģendārais alus zīmols Guinness, atzīmējot savu jubileju, izmainījis centrālā etiķetes elementa – arfas dizainu. Pēc idejas autoru teiktā, arfai jāiemieso kvalitatīvā un smalkā alus darītāju darba atspoguļojums. Kompānijai Diageo piederošais alus zīmols Guinness ir kļuvis par Īrijas leģendu un Svētā Patrika dienas simbolu. Šodien Guinness tiek uzskatīts par populārāko stiprā alus brendu, ko iemīļojuši simtiem […]
Birkas:dizains, etiķete, Guinness, simbols, zīmola identitāte
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kabeļtelevīzijas operators Comcast plāno iegādāties DreamWorks
Comments are off
Lielākais ASV kabeļtelevīzijas operators Comcast vēlas iegādāties kinostudiju DreamWorks Animation, vēsta laikraksts The Wall Street Journal. Tiek lēsts, ka darījuma summa varētu pārsniegt 3 miljardus ASV dolāru. Ja darījums izrādīsies veiksmīgs, Comcast spēs sastādīt konkurenci tādam ietekmīgam jomas pārstāvim kā Walt Disney. Taču šobrīd studija Comcast Universal Pictures animācijas filmu tirgū spēlē sekundāru lomu. Zināms […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Facebook strādā pie jaunas mobilās aplikācijas izstrādes
Comments are off
Pasaulē lielākais sociālais portāls Facebook strādā pie personīgās aplikācijas izstrādes, kas ļaus patērētājiem apstrādāt fotogrāfijas un videoierakstus, kā arī koplietot tos, vēsta laikraksts The Wall Street Journal. Saskaņā ar laikrakstā teikto, šobrīd projekts atrodas sākuma stadijā un garantijas, ka tas tiešām tiks īstenots, nav. Zināms, ka topošā aplikācija ir pastāvīgi publicitāti zaudējošā sociālā tīkla Snapchat […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Zīmols Pril nolēmis uzskatāmi parādīt kvalitātes pārsvaru pār kvantitāti
Comments are off
Zīmols Pril (Henkel) apgalvo, ka tikai viena pile tā ražotā trauku mazgāšanas līdzekļa bez jebkādām grūtībām spēj tikt galā ar jebkāda veida netīrumiem. Ražotājam jau vairākkārt nācies pierādīt sevis sacīto neatkarīgās laboratorijās, un, piemēram, Indijā zīmols tika apsūdzēts par to, ka Pril reklāma maldina patērētājus. Lai kliedētu sabiedrības šaubas, kompānija nolēmusi uzskatāmi pierādīt sevis sacīto. […]
Birkas:Henkel, kampaņa, mārketings, Pril, sabiedriskās attiecības