Video formāts, kas ļauj baudīt videoierakstus virtuālās realitātes režīmā, t.i. 360 grādu leņķī, sociālajā vietnē Facebook tika iespējots pirms 8 mēnešiem. Kopš tā laika, šī jauninājuma priekšrocības tika plaši izmantotas mediju nozarē. Ar šāda veida video palīdzību zīmoli var izvietot reklāmu 360 grādu formātā. Šis formāts ļauj lietotājiem patstāvīgi mainīt skatu leņķi, kas nodrošina skatītāju […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Amazon rada vietni, kas konkurē ar YouTube
Comments are off
Lielākais tiešsaistes mazumtirgotājs Amazon nācis klajā ar video vietnes YouTube tiešo konkurentu – personīgo vietni Video Direct. Videomateriālus vietnē varēs izvietot paši tās lietotāji, kā arī viņiem būs iespēja pelnīt no video licenču maksas. Video autori varēs paši izlemt, vai viņu izvietotie materiāli būs pieejami ikvienam, vai tikai maksas servisa Amazon Prime lietotājiem. Turklāt bezmaksas rullīšos tiks izvietotas […]
Birkas:Amazon, video, Video Direct, video vietne, YouTube
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Balss vadības sistēmas Siri radītāji nākuši klajā ar jaunu produktu
Comments are off
Bijušais tehnoloģiju kompānijas Apple menedžeris un balss vadības sistēmas Siri radītājs Dags Kittlaus nācis klajā ar ar jaunu produktu mākslīgā intelekta nozarē. Jauninājums ir virtuālais palīgs vārdā Viv, kura demo versijas prezentācija norisināsies tehnoloģiju un startup konferences TechCrunch ietvaros. Idejas autori apgalvo, ka Viv sevī iemiesos spēcīgāku sistēmu par citām šobrīd pieejamām balss vadības sistēmām, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
TV kanālu auditorijas 2016.gada aprīlī
Comments are off
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada aprīļa (01/04/2016 – 30/04/2016) TV kanālu auditorijas. Skatītākais TV kanāls aprīlī bija TV3, kuram veltīti 12,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Savukārt trešais skatītākais bija PBK ar 9,4% skatīšanās laika daļu. Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,7%, kanālam […]
Birkas:pētījums, televīzija, TNS, TV, TV kanālu auditorijas
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Aizkustinošs video, kas aicina novērtēt rūpes
Comments are off
Fonds Bezos Family Foundation, kas darbojas, lai nodrošinātu jauniešiem radošu mācību vidi un sniegtu iespēju apgūtās zināšanas pielietot darbībā, sadarbībā ar radošo aģentūru Johannes Leonardo radījis aizkustinošu Mātes dienai veltītu video. Šī īsfilma ir īpaša ar to, ka pateicība tiek izteikta visa veida aprūpētājiem, kas dažkārt bērna dzīvē spēlē neatsveramu lomu, piemēram, audžuvecākiem, tantēm, kā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Instagram “iegriež” video karuseli
Comments are off
Mobilā aplikācija Instagram paplašina reklāmas formāta Carousel (Karuselis) iespējas. Tagad, papildus foto sludinājumiem, šī reklāmas platforma ļaus augšupielādēt arī video minūtes garumā, vēsta mārketinga portāls AdWeek. Pirmoreiz šo reklāmas formātu Instagram iespējoja aizvadītā gada martā. Jauninājums ļāva reklāmdevējiem demonstrēt lietotājiem uzreiz vairākus attēlus viena sludinājuma ietvaros. Turpmāk mobilā aplikācija ļaus šāda veida reklāmās ievietot ne tikai […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mode cauri gadsimtam
Comments are off
Modele vārdā Bo Gilberta, kas dzimusi 1916 gadā, kļuvusi par modes žurnāla Vogue simtajai gadadienai veltītās kampaņas centrālo tēlu. Komunikācijas aģentūras Adam&Eve/DDB London izstrādātā ideja sabiedrībai tiks atspoguļota Jūnijā Vogue ekskluzīvajā jubilejas izdevumā, kura vāku pirmo reizi rotās simtgadīgas modeles foto. Taču šobrīd jau ir apskatāma modes zīmola Harvey Nichols radītā īsfilma, kas atspoguļo Vogue jubilejas numura […]
Birkas:augstā mode, Harvey Nichols, mārketings, reklāma, reklāmas video, Vogue, zīmols