Daudzi pārtikas nozares darbinieki pēc vairāku gadu desmitiem redzot, kā pārtikas nozarē ēdiena pārpalikumi tiek izšķiesti arvien vairāk, sāk mainīt savu stratēģiju- pārdot ne tik ierasti vizuāli skaistus augļus un dārzeņus, bet joprojām garšīgus un to vislabākajā stāvoklī. Miljoniem tonnu ēdiena tiek izmests ekonomiski attīstītās valstīs tikai tāpēc, ka šī pārtika neatbilst vizuālajiem standartiem, kas […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanās mājas TV ekrānos Baltijas valstīs
Comments are off
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 61.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmā pusfināla tiešraidi 10 maijā kanālā LTV1 vēroja vidēji 4,4% jeb 86,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otro Eirovīzijas pusfinālu 12.maijā, kurā piedalījās Latvijas pārstāvis Justs Sirmais ar dziesmu “Heartbeat”, vēroja vairāk […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Heineken rod veidu, kā reklamēt savu zīmolu Krievijā
Comments are off
Alus ražotājs Heineken radis efektīvu veidu, kā stingras likumdošanas apstākļos virzīt savu zīmolu Krievijā. Kompānija atvērusi personīgo vasaras bāru uz kādas no Maskavas ielām, tādējādi apejot pastāvošos alus reklāmas ierobežojumus. Bārs var uzņemt 100 apmeklētājus, kā arī patīkamākai vasaras vakaru baudīšanai viesiem pieejams pagalms 170 kvadrātmetru platībā. Šo projektu Heineken palīdzējusi īstenot radošā aģentūra Unity, kas […]
Birkas:bāra dizains, Heineken, Krievija, Maskava, vizuālā identitāte, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Aviokompānija JetBlue pierāda, ka ceļot ir vienkārši
Comments are off
Ar JetBlue kredītkartes palīdzību tu spēj lidot ātrāk, nekā iedomājies – tā skan amerikāņu aviokompānijas JetBlue Airways jaunās kampaņas sauklis. Lai pierādītu to, ka tie nav tikai tukši vārdi, pasaulslavenais zīmols, kas ik reizi izceļas ar iespaidīgām mārketinga kampaņām, Taimskvērā izvietojis unikālu digitālo baneri, kas atspoguļo, cik ilgā laikā garāmgājējs var piedzīvot savu nākamo atvaļinājumu. […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Alus ražotājs Saltwater Brewery rada bioloģisku alus iepakojumu
Comments are off
Amerikāņu alus darītava Saltwater Brewery izstrādājusi tehnoloģiju, kas ļauj ražot 100 % bioloģisku alus iepakojumu. Šobrīd vēl joprojām zīmola produkcija ir pieejama skārda bundžās, taču bundžu ietvars ir videi draudzīgs. Kompānijas mērķis, kuru tā plāno īstenot tuvā nākotnē – 100 % bioloģisku alus bundžu ražošana. Alus bundžu gredzeni radīti no alus ražošanas blakusproduktiem, piemēram, no kviešiem un miežiem, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Dove izceļ dezodoranta nozīmību aizkustinošā īsfilmā
Comments are off
Savā jaunākajā reklāmas kampaņā ar nosaukumu Amazing Moments (Brīnišķīgie mirkļi) kosmētikas zīmols Dove apkopo neaizmirstamus dzīves mirkļus, kurus piedzīvojis reāls pāris. Īsfilma stāsta par Luisu un Robu, kas iepazinušies visai neparastā veidā. Kad Luisa bija 12 gadus veca pusaudze, pie viņas sienas rotājās Roba grupas plakāts – toreiz viņš šķita tāls un nesasniedzams elks. Taču, gadiem ejot, Luisa un […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Valodas barjera vairs nav šķērslis pilnvērtīgai komunikācijai
Comments are off
Amerikāņu kompānija Waverly Labs izstrādājusi pasaulē pirmās “gudrās” austiņas, kas spēj tulkot tekstu no vienas valodas uz otru reālā laika režīmā. Ierīce ar nosaukumu Pilot sastāv no divām austiņām, portatīvā lādētāja un īpašas aplikācijas, kuru iespējojot, lietotājs var komunicēt bez valodas barjeras. Šo produktu var izmantot arī kā bezvadu austiņas, klausoties mūziku. Projekta autors – […]