Mikroblogu kompānijas “Twitter” vadītājs Džeks Dorsijs (Jack Dorsey), šķiet, iedvesmojies no citām nozīmīgām kompānijām, kas izmanto savas platformas, lai lūgtu klientu atsauksmes. “Twitter” līdzdibinātājs Dorsijs, kas kompānijas vadību atkārtoti ieņēma 2015. gadā, izmantojis sociālo vietni, lai lūgtu lietotājus sniegt priekšlikumus, kādus atjauninājumus viņi vēlas redzēt 2017. gadā. Dorsijs lūdza saviem sekotājiem padomus, kā viņš varētu […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Septiņas neaizmirstamākās 2016. gada filmu mārketinga kampaņas
Comments are off
Noslēdzies vēl viens krāšņiem notikumiem bagāts gads, kas nozīmē, ka ir pienācis laiks atskatīties un novērtēt, kas norisinājies filmu mārketingu pasaulē pēdējo divpadsmit mēnešu laikā. Kino pasaule aizvadītajā gada skatītājus lutinājusi ar daudzveidīgu piedāvājumu – tādām kā “Bridžitas Džounsas” un “Neatkarības diena” ilgi gaidītājiem turpinājumiem, tāpat bijusi atkal tikšanās ar supervaroņiem, tai skaitā Supermenu, Betmenu, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ieskaties: Radošākās Ziemassvētku kampaņas šogad!
Comments are off
Ziemassvētku brīvdienas ir laiks, kuru pavadīt kopā ar ģimeni, baudīt mājās gatavotu maltīti un tvert svētku garu! Vairums uzņēmumu tieši svētki ir īstais laiks, lai reklamētu savu produktu – ar veiksmīgu mārketinga kampaņu iespējams ne tikai sajust svētku noskaņu, bet arī celt produkta vērtību. Iesakām ieskatīties piecās šī gada veiksmīgākajās reklāmas kampaņās. Coca – cola […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kāpēc Polijas Ziemassvētku reklāma ir tik populāra?
Comments are off
Katru gadu ir dažādas Ziemassvētku reklāmas, kurās parādās svētku gaismiņas, mūzika un cita svētkiem atbilstoša tematika. Tomēr arī katru gadu ir kāda reklāma, kas ar garantiju aizkustinās skatītājus līdz pat asarām. Šogad šī reklāma nāk no kādas iepriekš nezināmas Polijas mājas lapas Allegro. Reklāma sasniegusi 7 miljonu YouTube skatījumus pirmajās 10 dienās. Iemesls, kāpēc šī […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Novembrī skatītākā lineārās TV programma – šovs “Izklausies redzēts 3”
Comments are off
Novembrī programmu topa pirmajā vietā ierindojās šovs “Izklausies redzēts”, kura trešās sezonas raidījumus kanālā TV3 vēroja vidēji 10,5% jeb 203,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)” ierindojās programmu topa otrajā vietā. Tās vēroja vidēji 10,1% jeb 196,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. “LR proklamēšanas gadadienai veltītā LNBS vienību militārā parāde” kanālā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Par inovatīvu pieeju veiksmīgām reklāmas kampaņām
Comments are off
Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Hilarijas Klintones un Donalda trampa pēdējās vēlēšanu kampaņas uzrunas
Comments are off
Donalds Tramps un Hilarija Klintone nupat publicējuši savas pēdējās vēlēšanu kamapaņas uzrunas amerikāņu tautai tikai stundas pirms šodien notiekošajām prezidenta vēlēšanām. Demokrātu un republikāņu kandidāti abi izlaiduši divu minūšu garus video klipus, kas visas dienas garumā tiks pārraidīti ASV televīzijas kanālos CBS un NBC. Klintones video materiāla “Rītdiena” laikā kamera ir vērsta pret pašu kandidāti, […]