Mūsdienās arvien nozīmīgāku lomu uzņēmuma veiksmīgā attīstībā spēlē tirgus izpēte. Uzņēmuma veiksme tirgū ir tiešā mērā saistīta ar uzņēmēja prasmi un spējām orientēties tirgus situācijā un veikli reaģēt uz tā pārmaiņām. Uzņēmējiem jāpatur prāta, ka patērētāja vēlmes un vajadzības ir visu uzņēmēju darbības izejas punkts. Lai piesaistītu klientus un sniegtu tiem vēlamo, svarīga ir tirgus […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kritika iedvesmo dziedātāju Edu Šīranu reklamēt drošu braukšanu
Comments are off
Populārais britu dziedātājs Eds Šīrans daudz kritizēts par savas dziesmas “Castle on the Hill” vārdiem, kas veicinot bīstamu braukšanu. Dziedot “braucot uz 90” dziedātājs izpelnījies ne mazums kritikas, kas licis dziedātājam nevis pievērsties jaunā albuma reklamēšanai, bet drošībai uz autoceļiem. Lai gan viens no mūziķa jaunākajiem singliem ir oda viņa dzimtajai pilsētai Safolkai, Apvienotajā Karalistē, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Lineārās TV skatītākais kanāls janvārī – LTV1
Comments are off
Skatītākais kanāls janvārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 8,9% no visa TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK ar skatīšanās laika daļu 8,4%. Kanālam LNT veltīti 7,1%, kanālam NTV Mir Baltic – 6,8%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,5% no kopējā TV skatīšanās […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Emocijzīmes – radošs veids, kā zīmoli akcentē savu vēstījumu
Comments are off
Mūsdienās emocijzīmes ir kļuvušas par neatņemamu sociālo mediju mārketingu sastāvdaļu. Neatkarīgi, vai tā ir atbilde klientam vai kāds nozīmīgs paziņojums, zīmoli arvien biežāk savu sakāmo akcentē ar emocijzīmēm. Tās sniedz iespēju komunicēt ar patērētājiem jautrākā un radošākā veidā. Lūk, daži zīmoli, kuri savās mārketinga aktivitātēs labprāt iekļauj emocijzīmes: Hilarija Klintone Realitātes šovu zvaigzne Kima Kardašjana […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Viedtālruņa ražotaja “Xiaomi” viceprezidents Hugo Bara pamet uzņēmumu
Comments are off
Viedtālruņu ražotāja “Xiaomi” viceprezidents Hugo Bara, kura uzdevums bija paplašināt viedtālruņu pieejamību ārpus Ķīnas, šodien paziņoja par atkāpšanos no amata. Bara, kurš pirms 3,5 gadiem negaidīti pameta “Google”, lai pievienotos tolaik vēl citviet ārpus Ķīnas nezināmajam mobilo tehnoloģiju uzņēmumam, paziņojis par aiziešanas no uzņēmuma, norādot, ka “ir gatavs jaunam piedzīvojumam”. Šodien “Xiaomi” ir viens no […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
2016.gada konsolidētās TV skatītākais kanāls-TV3
Comments are off
2016.gada konsolidētās TV skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,1%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 10,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 9,8%. Kanāla NTV Mir Baltic skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla LNT – 7,9%, kanāla RTR Planeta Baltija […]
-
Sabiedriskās domas izpēte joprojām ir galvenais veids, ar kura palīdz rast atbildes uz svarīgiem jautājumiem saistībā ar politiskās vides dinamiku un atklāt cilvēku attieksmi pret konkrētām reālijām un sociālām parādībām. Uz to rezultātiem paļaujas gan dažādas organizācijas un politiskās partijas, gan plašsaziņas līdzekļi, gan, protams, sabiedrība. Tāpat nevar aizmirst par tirgus izpēti, kas ir viens […]