Informācijas tehnoloģiju gigants “Google” pavēstījis, ka vairs neskenēs lietotāju e-pastus, lai viņiem rādītu personalizētas reklāmas. Nedēļas nogalē kompānija nākusi klajā ar paziņojumu, kā daļēji pārtrauks skenēt e- pastus reklāmas mērķiem un turpmāk reklāmas personalizēs, vadoties pēc lietotāja uzstādījumiem, kā tas notiek jau tagad uzņēmēju platformā “G Suite”. Šīs pārmaiņas izbeigs gadiem ilgo praksi, kas radījusi […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
2016.gadā Baltijas mediju reklāmas tirgus pieauga par 2,9%
Comments are off
Pētījumu kompānija Kantar TNS ir apkopojusi informāciju par reklāmas tirgus izaugsmi Baltijā 2016.gadā. Pētījums liecina, ka visās trīs Baltijas valstīs kopā 2016.gada mediju reklāmas tirgus apjoms sasniedza 278,8 miljonus eiro – tas ir par 2,9% vairāk nekā 2015.gadā. Lietuvā 2016. gadā mediju reklāmas tirgus pieauga par 5,9%, salīdzinot ar 2015.gadu, un sasniedza 107,1 miljonu eiro. […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Interneta žurnāls “Satori” pārsteidz ar jaunu dizainu
Comments are off
Sagaidot pavasari un trīspadsmito pastāvēšanas gadu, interneta žurnāls “Satori” piedzīvojis identitātes transformāciju – sadarbībā ar grafiskā dizaina aģentūru “BrandBox” tapis jauns “Satori” logo, kā arī mūsdienīgs un ērts interneta žurnāla dizains. Kultūras un pastāvīgas domas interneta žurnāls “Satori” savas pastāvēšanas laikā vairākas reizes ir mainījis izskatu, pēdējo reizi tas notika, kad “Satori” uzturēšanu pārņēma biedrība […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Alberts Jodis: Vairums vēlētāju joprojām nav izlēmuši; sīvākā cīņa vēl priekšā
Comments are off
Liela daļa aptaujāto Latvijas ekonomiski aktīvo pilsoņu vēl nav izlēmuši, par kuru partiju balsos jau 3. jūnijā gaidāmajās pašvaldību vēlēšanās, liecina Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) maija sākumā veiktā aptauja. Līdzīgi kā iepriekš, arī maijā veiktās SDTIC aptaujas rezultāti tomēr atšķiras no līdz šim publiskajā telpā pieejamajiem partiju reitingu datiem, ko veikuši citi […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Par gada preču zīmēm atzīst Rāmkalnus un Latvijas Nacionālo operu un baletu
Comments are off
Par pagājušā gada “Gada preču zīme – Latvijai” atzīta VSIA “Latvijas Nacionālā opera un balets”, bet par “Gada preču zīme – pasaulei” – dabīgo un veselīgo produktu ražotājs SIA “Rāmkalni”, informēja Patentu valde. Patentu valdes (PV) un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) veidotais konkurss par godu Pasaules Intelektuālā īpašuma dienai šogad svin piecu gadu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Leģendārā konfekte “Serenāde” atzīmē 80 gadu jubileju
Comments are off
“Laima” ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā. Šogad “Laima” svin īpašu notikumu, jo leģendārā konfekte “Serenāde” atzīmē 80 gadu jubileju. “Leģenda vēsta, ka “Serenādi” pagājušajā gadsimtā “Laimas” fabrikā radīja kāds īpaši talantīgs saldumu meistars kā vissaldāko apliecinājumu savai mīlestībai pret mīļoto sievieti. Īsta mīlestība ir varenāka […]
Birkas:dizainu somiņa, Laima, Laima zīmols, Serenāde, šokolāde
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Lineārās TV skatītākais kanāls martā – TV3
Comments are off
Skatītākais TV kanāls martā bija TV3, kuram veltīti 11% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 7,2%, kanālam LNT – 7,1% un kanālam RTR Planeta Baltija – […]