Konsolidētās TV skatītākais kanāls augustā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Savukārt trešais skatītākais kanāls augustā bija RTR Planeta Baltija, kuram veltīti 8,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā augustā ierindojās “TV3 Laika ziņas”, kuras vēroja vidēji […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Princis Harijs un viņa sieva Megana Mārkla paraksta līgumu ar “Netflix”
Comments are off
Britu princis Harijs un viņa sieva Megana Mārkla parakstījuši līgumu ar populāro filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platformu “Netflix”. Karaliskais pāris veidos dokumentālas un mākslas filmas, kā arī šovus un bērnu programmas. Saseksas hercogs un hercogiene, kas šī gada sākumā pārcēlās uz dzīvi Kalifornijā, parakstījuši daudzgadu līgumu ar “Netflix”, lai veidotu vairākas pārraides, tai skaitā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Uzņēmuma veicināšana caur redzes loka sašaurināšanu
Comments are off
Dažreiz, lai veiksmīgāk popularizētu zīmolu tirgū, ir nepieciešams rīkoties viltīgi un gudri. Viens no tādiem paņēmieniem ir sašaurināt savu redzes loku līdz uzticamākajiem klientiem. Ja uzņēmuma mērķis ir panāk zīmola atpazīstamību un pozitīvas asociācijai pēc iespējas plašākai auditorijai, jāmēģina fokusēties uz šauru auditorijas grupu. Iespējams, tas skanēs visai dīvaini un neloģiski, bet ir nepieciešams fokusēties […]
Birkas:klienti, mārketings, reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketinga degradācija: zīmola “Sale” stratēģija
Comments are off
Patiesībā katru dienu mēs sastopamies ar šo tik ļoti populāro zīmolu „Sale” jeb mūsu variantā tas ir „Izpārdošana”. Katrā izkārtnē, katrā skatlogā: SALE, SALE, SALE. Kaut gan tiem cilvēkiem, kas ir apguvuši angļu valodu, Sale skan nedaudz savādāk, nekā tiem, kuri ir mācījušies vācu valodu, jo pēc būtības jēgas ir dažādas. Mūsdienās brends Sale ir […]
Birkas:mārketings, sale, sale stratēģija
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
NMG dod zaļo gaismu jaunam biznesa portālam – Tranzitbizness.lv
Comments are off
Turpinot neapstāties pie sasniegtā, Nacionālā Mediju Grupa (NMG) saviem lasītājiem piedāvā pilnīgi jaunu, specializētu, tranzīta un transporta nozarei veltītu biznesa portālu Tranzitbizness.lv, kas vienkopus sniedz visu jaunāko informāciju par tādām nozarēm kā auto, avio, dzelzceļš, ostas u.tml. Tranzitbizness.lv ir portāls, kur ikviens atradīs aktuālāko informāciju par transporta un tranzīta nozari, tai skaitā uzzinās nozares uzņēmumu jaunumus, […]
Birkas:Alberts Jodis, NMG, tranzītbizness.lv
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Preses izdevēji iebilst autoratlīdzību režīma atcelšanai
Comments are off
Pašreizējais nodokļu režīms autoratlīdzībām ir pietiekami labi nostrādāts, un tas nav jāmaina. Tā uzskata Latvijas Preses izdevēju asociācija. Finanšu ministrijas piedāvājumā to likvidēt nelāgas tendences saskata daļa deputātu, kas pirms lēmuma pieņemšanas sola konsultēties ar nozares pārstāvjiem, vēsta NRA.lv. Autoratlīdzības pašlaik var saņemt plašs radošo profesiju loks ‒ sākot ar arhitektiem, mūziķiem un beidzot ar […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Top 20 apmeklētākās interneta lapas jūlijā
Comments are off
Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumos no mobilajām ierīcēm pagājušajā mēnesī starp TOP 5 vietnēm ar ievērojamu apmeklējuma pieaugumu ierindojas portāls la.lv. Tikmēr par trešdaļu pieaudzis latvija.lv apmeklējums no datoriem, tāpat datoru topā jūlijā atgriezusies Valsts ieņēmumu dienesta vietne vid.gov.lv ar 326 000 lietotājiem, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju […]