Šobrīd, kad visā pasaulē ir vairāki miljardi sociālo mediju lietotāju un vairāk nekā trešdaļa pasaules iedzīvotāju saziņai izmanto kādu no sociālo mediju veidiem, sociālo mediju mārketings ir kļuvis par neatņemamu biznesa sastāvdaļu. Efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un pat veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Korporatīvā komunikācija – pamatota investīcija uzņēmuma veiksmīgai attīstībai
Comments are off
Komunikācija ir ļoti nozīmīga ikviena uzņēmuma darbībā – veiksmīga komunikācija ir efektīvākais veids, kā uzrunāt klientus, veicināt pārdošanas apjomus, stiprināt zīmolu un sasniegt citus izvirzītos mērķus. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – labi pārvaldīta, elastīga un noturīga korporatīvās komunikācijas prakse var dot ilgtermiņa ieguvumus. Digitalizācijas laikmetā korporatīvā komunikācija ir viens no galvenajiem faktoriem, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Korporatīvā identitāte palīdz radīt ne tikai pirmo iespaidu par uzņēmumu
Comments are off
Veiksmīgā uzņēmumā lielu lomu spēlē korporatīvā identitāte, kas palīdz konkrēto uzņēmumu atšķir no konkurentiem un uzsver tā individualitāti. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – korporatīvā identitāte nav tikai logotips, krāsas, stilistiskie elementi, bet arī uzņēmuma komunikācija. Korporatīvā identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Reklāma sociālajos tīklos – iespēja uzrunāt konkrētu mērķauditoriju
Comments are off
Šodien sociālajos tīklos arvien straujāk izplatās ar iepirkšanos saistīts saturs un neapšaubāmi, ka sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par ļoti nozīmīgu uzņēmuma reklāmas kampaņas instrumentu. Līdz ar to ikviens uzņēmums, kas izvēlas reklamēt savas preces vai pakalpojumus, izmantojot sociālos tīklus, veic būtisku ieguldījumu savā biznesā. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – reklāma sociālajos […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Aktīva komunikācija sociālajos tīklos palīdz uzņēmumiem sasniegt izcilus rezultātus
Comments are off
Satraucošu ainu atklājis pazīstamas telekomunikācijas kompānijas pētījums, kas atklāj, ka vairāk nekā puse Latvijas uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus, lai arī aptuveni 90% no tiem, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu. Arī Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – uzņēmumi Latvijā joprojām īsti neapzinās […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tirgus pētījumi palīdz biznesam pieņemt nekļūdīgus lēmumus
Comments are off
Mūsdienās arvien pieprasītāka kļūst tirgus izpēte, kas palīdz uzņēmumiem apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem, tādējādi sniedzot tiem iespēju pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus. Tirgus pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, ja tas darbojas brīvā tirgū un vēlas veicināt pircēju piesaistīšanu, kā arī veidot efektīvu mārketinga politiku. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Veiksmīga SEO pamatā ir kvalitatīva atslēgvārdu atlase
Comments are off
Tieši atslēgvārdi ir SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām) pamatā. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – veiksmīgas SEO stratēģija pamatā ir atslēgvārdu rūpīga izpēte. Vispirms – kā strādā SEO? SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un […]
Birkas:Alberta Uzņēmumu Grupa, Alberts Jodis, mārketings, PR, reklāma, SEO