Mārketinga stratēģijas pamatā ir vienreizēja formula katram uzņēmumam, kas vēlas atrast vietu tirgū un apsteigt savus konkurentus. Mārketings ietver ne tikai mārketinga komunikācijas un tirgus izpēti, bet arī stratēģisko mārketingu. Būtībā stratēģiskajam mārketingam vajadzētu būt pirmajam, jo balstoties uz to uzņēmumi pieņem svarīgus lēmumus attiecībā uz uzņēmuma turpmāko virzību un tā darbību tirgū. Var teikt, […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Sociālo mediju mārketinga ceļvedis – kuru sociālo tīklu vislabāk izvēlēties?
Comments are off
Sociālo mediju mārketings ir efektīvs veids, kā jebkura lieluma uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus. Sociālo mediju mārketings ir ļoti plašs termins, kas ietver dažādas platformas un mārketinga paņēmienus. To var vienkārši definēt kā sociālo tīklu izmantošanu sava zīmola, produktu un pakalpojumu reklamēšanai un mārketinga mērķu sasniegšanai. Tas ietver visu mārketinga mērķu diapazonu, piemēram, reklāmguvumus, vietnes […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Astoņi padomi, kas palīdzēs optimizēt uzņēmuma mārketinga stratēģiju
Comments are off
Mārketings mainās līdzi laikam un uzņēmējiem nepārtraukti jādomā par to, kā labāk uzrunāt mērķauditoriju, kādus mārketinga instrumentus izmantot, kā sasniegt klientus u.tml. Tieši pārdomāta mārketinga stratēģija noteiks to, cik veiksmīga būs jūsu darbības rezultāti. Aicinām ņemt vērā astoņus mārketinga padomus, kas palīdzēs optimizēt uzņēmuma stratēģiju, pamatojoties uz jaunākajām tendencēm. Dažādojiet mārketinga kanālus Vairums mārketinga budžetu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Septiņas mārketinga idejas, kā iesākt Jauno gadu veiksmīgi
Comments are off
2020. gads ir tikko aizvadīts un esam spēruši pirmos soļus 2021. gadā, kur mārketinga pasaule joprojām ir aktīva un radošu ideju piepildīta. Kā iesākt šo gadu radoši? Kā izmantot globālās tendences savā labā? Kā nodot ziņas klientiem pēc iespējas ātrāk un efektīvāk? Kā audzēt lojālo klientu skaitu? Lūk, dažas vienkāršas idejas, kā iesākt jauno gadu! […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Konsolidētās TV skatītākais kanāls novembrī – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada novembrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 13,2%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,8%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija RTR Planeta Baltija, kura vērošanai veltīti 7,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā ierindojās filma “Dvēseļu putenis” kanālā LTV1, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Veidojot uzņēmuma tēlu svarīga vienota PR stratēģija
Comments are off
Mūsdienās neviena organizācija nevar iztikt bez efektīvām sabiedriskajām attiecībām, sākot no lielākajiem valsts uzņēmumiem beidzot ar maziem un vidējiem uzņēmumiem. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – sekmīga PR stratēģija ir puse no panākumiem. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par jūsu uzņēmumu uzzinātu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Oktobrī pieaudzis ziņu portālu apmeklējums
Comments are off
Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumos no atsevišķām ierīcēm oktobrī lielāku auditoriju nekā iepriekšējā mēnesī sasnieguši vairāki Latvijas ziņu portāli, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20 oktobrī. Kopējās un mobilās statistikas topā lielākos Real Users pieaugumus uzrādījušas ziņu vietnes skaties.lv, bb.lv un lsm.lv, bet no […]