Covid-19 ir mainījis veidu, kā uzņēmumi un patērētāji komunicē – līdzīgi kā citas nozares, arī mārketings piedzīvojis satricinājumu. Tā kā patērētāju prioritātes un uzvedība krasi ir mainījusies, saprotams, ka pārmaiņas nepieciešamas arī mārketinga stratēģijām. Lai gan daudzi zīmoli mēģina saprast, ko darīt tālāk, eksperti uzsver – šajā laikā mārketinga aktivitātes noteikti nevajadzētu uzlikt uz pauzes […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
“Netflix” oficiāli iepazīstina lietotājus ar jauktās atskaņošanas funkciju
Comments are off
Populārā filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platforma “Netflix” oficiāli izlaidusi jauktās atskaņošanas funkciju. “Netflix” paziņojis par savu jauno “play something” funkciju, kas lietotājiem ļauj sajaukt ieteiktās filmas un TV šovus. Abonentiem, kuri noklikšķina uz pogas, tiek parādīta filma vai seriāls, kas izvēlēts, pamatojoties uz “Netflix” algoritmu. Ja tas neizskatās interesanti, lietotāji var noklikšķināt uz “atskaņot […]
Birkas:Netflix
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
“Clubhouse” ir potenciāls kļūt par ietekmīgu instrumentu mārketinga stratēģijā
Comments are off
Strauju atpazīstamību pasaulē un arī Latvijā iemantojis sociālais tīkls “Clubhouse”, kas, gluži kā citi, piedāvā iespējas veikt konferences zvanus, kā arī pieslēgties citu lietotāju sarunām reāllaikā. Atšķirībā no citiem sociālajiem tīkliem, “Clubhouse” biedroties nevar kurš katrs – tikai tie, kuri saņēmuši īpašu ielūgumu. Kas padara “Clubhouse” atšķirīgu no citiem sociālajiem tīkliem? “Clubhouse” savieno cilvēkus, izmantojot […]
Birkas:Clubhouse, klienti, mārketings, PR, reklāma, sarunas, saturs, saziņa, sociālie tīkli, vērtīgs saturs
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Aktuālākās sociālo mediju tendences 2021. gadā
Comments are off
Aizvadītais gads daudziem uzņēmumiem ir bijis izaicinājumiem pilns un dažas uzņēmējdarbības tendences, kas aizsākās pērn, turpināsies arī šogad. Lai gan daudziem atkopšanās no krīzes var aizņemt kādu laiku, zīmoliem joprojām ir svarīgi sagatavot spēcīgu mārketinga stratēģiju, pamatojoties uz patērētāju tendencēm. Ieskatīsimies trīs sociālo mediju tendencēs, kuras mārketinga profesionāļiem noteikti vajadzētu izmantot un iestrādāt savā mārketinga […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana – nepieciešamība, lai gūtu panākumus
Comments are off
Ikviena mārketinga aktivitāte ir vērsta uz to, lai piesaistītu klientus, tādējādi pārdodot vairāk un nopelnot vairāk naudas savam biznesam. Tāpat mēs visi zinām to, ka uzņēmējdarbībā pastāv konkurence un uzņēmējam ik dienu ir jācīnās ar tādu uzņēmumu mārketinga centieniem, kuri piedāvā līdzīgus produktus vai pakalpojumus. Citiem vārdiem sakot, lai apsteigtu konkurentus, jums jānosaka konkurences priekšrocības. […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Piecas mārketinga idejas Lieldienām, kas būs pa spēkam ikvienam uzņēmumam
Comments are off
Vieni svētki aizvadīti, kā jau klāt nākamie – jau drīzumā tiks svinētas Lieldienas, kas mārketinga pasaulē ir vēl viena iespēja reklamēt savu uzņēmumu. Kā izveidot veiksmīgu svētku kampaņu, ja jums ir neliels uzņēmums vai mazs budžets? Lūk, dažas vienkāršas idejas! E-pasta vēstules svētku noskaņā E-pasta mārketings joprojām ir populārs, it īpaši laikā, kad iepirkšanās notiek […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, Lieldienas, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Digitālā mārketinga nozīme krīzes laikā pieaug
Comments are off
Mārketinga pasaulē šobrīd dominē digitālais mārketings, kas ietver sevī jaunus elementus, ātrumu, sociālos tīklus un reālu iespēju novērtēt katru no izmantotajām stratēģijām. Arī Covid-19 krīze ir pierādījusi, cik liela nozīme ir digitālajam mārketingam un cik neatņemama ikdienas sastāvdaļa mums ir internets, kas sniedz iespēju saņemt dažādus pakalpojumus attālināti. Līdz ar to gan mazi, gan lieli […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols