Nereti vien dažādu konkurējošu zīmolu piedāvātie produkti / pakalpojumi ir vienlīdzīgi, un tiem gandrīz nav atšķirību – vairums tādā gadījumā izvēlas vienkārši lētāko produkciju. Un tā ir viena no lielākajām problēmām, ar kuru saskaras zīmoli to komunikācijā un mārketingā. Līdz ar to arvien aktuālāks kļūst jautājums – kā piesaistīt un noturēt patērētājus, nodrošinot viņu uzticību […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Trīs tendences, kas veido pandēmijas atkopšanas mārketinga stratēģiju
Comments are off
Sākot no e-komercijas līdz video konferencēm – pēdējais pusotrs gads ir paātrinājis virkni digitālo tendenču. Lai arī iepirkšanās tiešsaistē jau ilgu laiku ir bijis topā, e-komercija īsto uzplaukumu piedzīvoja līdz ar COVID-19 pandēmijas atnākšanu, kā rezultātā uz tiešsaistes tirdzniecību pārgāja pat tādi uzņēmumi, kas nekad par to iepriekš nebija domājuši. Kaut gan mēs šobrīd redzam […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga automatizācija, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, reklāma, reklāmas iespējas, Satura mārketings, SEO, sociālie mediji, sociālo mediju kampaņa, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Klientu segmentācija kļūst arvien plašāka un efektīvāka
Comments are off
Segmentācija ir tirgus sadalīšana pircēju grupās, kurām ir atšķirīgas vajadzības, uzvedība tirgū un no kurām katra var atšķirīgi reaģēt uz dažādiem mārketinga pasākumiem. Ja agrāk tradicionāli segmentācija bija vērsta uz tādiem ģeogrāfiskiem un demogrāfiskiem faktoriem kā vecums, dzimums, rase, atrašanās vieta u.tml., tad vēlāk tirgotāji izlēma, ka būtu jāiekļauj arī klientu psihogrāfiskie un uzvedības aspekti. […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, automatizācija, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga automatizācija, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, reklāma, reklāmas iespējas, Satura mārketings, segmentācija, SEO, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Jo sarežģītāka nozare, jo vieglāk uztveramam jābūt tā satura mārketingam
Comments are off
Tādas sarežģītas nozares kā finanses, ekonomika un bizness ne vienmēr un ne visiem ir interesantas, taču, ja tās spēj sniegt zināšanas, ar kurām jūs vēlaties dalīties, tad skaidrs, ka arī to komunikācijas saturs var aizraut. Tradicionāli zīmoli ir izmantojuši satura mārketinga stratēģijas, lai piesaistītu klientus un nodotu viņu piedāvājumu. Finanšu pakalpojumu nozarē satura mārketinga loma […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, automatizācija, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga automatizācija, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, reklāma, reklāmas iespējas, Satura mārketings, SEO, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kāpēc automatizācija ir labākais sabiedrotais?
Comments are off
Ikviena uzņēmēja interesēs ir demonstrēt saviem klientiem savu ieguldījumu un piesaistīt jaunus klientus. Pērnais gads ir pastiprinājis šo nepieciešamību, it īpaši attiecībā uz jaunu klientu piesaisti. Kā uzrunāt katru klientu individuāli? Kā izstrādāt precīzi mērķētus e-pastus? Kā nodrošināt dinamisku saturu? Uz šiem jautājumiem atbilde slēpjas mārketinga automatizācijā. Mārketinga automatizācijas rīki ļauj radīt un realizēt gudru […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, automatizācija, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, konkurence, konkurences priekšrocības, mārketinga automatizācija, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tehnoloģijas, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kam jāpievērš uzmanību, izmantojot mākoņdatošanas sistēmas?
Comments are off
COVID-19 dēļ vairums uzņēmumu ir sākuši strādāt attālināti – arī situācijai uzlabojoties, uzņēmumi ir saglabājuši šādu iespēju daudziem darbiniekiem. Var teikt, ka attālinātais darbs ir jaunā realitāte, kā rezultātā palielinājusies arī mākoņkrātuves nozīme un ar to saistītie drošības riski. Lielai daļai uzņēmumu ilgstošs attālinātais darbs var nozīmēt to, ka tiem ir jāapsver mākoņdatošanas rīku ieviešana, […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, e-pasta mārketings, e-pasti, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, konkurence, konkurences priekšrocības, mākoņdatošana, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, tirdzniecība internetā, tradicionālais mārketings, zīmola pētījums, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Emocionālās labklājības nozīme mārketinga komandās
Comments are off
Veiktspēja un produktivitāte jau sen ir bijusi uzņēmējdarbības galvenais mērķis, it īpaši mārketinga nozarē, kur komanda vienmēr cenšas paveikt vairāk, labāk, ātrāk un ar mazākām izmaksām. Bet kā to patiesi sasniegt? It īpaši pasaulē, kur inovāciju tempi turpina paātrināties? Laba komanda ir veiksmes atslēga jebkurā uzņēmumā, bet kā izveidot veiksmīgu un motivētu mārketinga komandu? Eksperti […]