Interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka AdReal jūlija TOP 10 vairākums reklāmdevēju ir no tirdzniecības nozares, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais jūlija tops. Displeja reklāmu topā līderos ierindojas zīmols Rimi, taču izteikts kāpums ir novērojams arī zīmolam Drogas, displeja reklāmu topā ieņemot otro vietu, bet video reklāmu topā ierindojoties augšgalā. Displeja reklāmu TOP […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
CUBE biznesa attīstības vadītāja: Saturs ir pārdošanas atslēga
Comments are off
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā uzstājās savas jomas vadošie eksperti, runājot par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas jomā. Konferencē piedalījās arī CUBE biznesa attīstības vadītāja Madara Intenberga, kas ieskicēja pārdošanas rīkus digitālajos kanālos. “Lietotāja ceļa galvenie ietekmējošie faktori ir uzņēmējdarbības gatavība, biznesa uzstādījumi, pieejamie resursi, biznesa mentalitāte. […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls – LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,4%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls TV3 Life, kura skatīšanās laika daļa bija 3,8%. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 6,8% jeb […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Vai jaunās “Nekrietneles” kļūdījās mērķējot savu mārketinga kampaņu uz Z paaudzi?
Comments are off
Pagājušajā nedēļā uz kino ekrāniem ārzemēs nonāca 2004. gada filmas “Mean girl” (Nekrietneles) mūzikls, nododot North Shore High kroni jaunajai plastikas paaudzei. 2024. gada filma ar Lindsejas Lohanu ar Reičelu Makadamsu galvenajās lomās stāsta par Keidiju, kura pirmo reizi nokļūst vidusskolā un tiek pakļauta “psiholoģiskajai apstrādei” un nerakstītiem skolas likumiem, ar kuriem saskaras ikviens tīnis. […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2023. gadā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2023. gadā bija LTV1, kuram veltīti 11,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,4%. Savukārt trešais skatītākais kanāls ar laika daļu 3,8% bija LTV7. Konsolidētās TV skatītākā programma 2023. gadā bija “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Zviedrija” kanālā LTV7, šo spēli […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Cilvēktiesību komisija galīgajā lasījumā atbalsta sabiedrisko mediju apvienošanu
Comments are off
No 2025. gada 1. janvāra būs viens sabiedriskais medijs, Latvijas Televīzija un Latvijas Radio būs apvienoti. Vienotā medija nosaukums būs Latvijas Sabiedriskais medijs. To trešdien, 10.janvārī, lēma Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas deputāti, galīgajā lasījumā skatot grozījumus Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likumā. Savukārt Saeima galīgajā lasījumā par šo lems nākamnedēļ, informē […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Decembrī Eiropas Savienībā būs pieejama sociālā platforma “Threads”
Comments are off
Jau decembrī Eiropā, tostarp Latvijā, būs pieejama mikroblogošanas platforma “Threads”, kas konkurē ar Īlona Maska pārvaldīto platformu “X”. “Threads” ir jauna lietotne, ko izveidojusi “Instagram” komanda, lai kopīgotu teksta atjauninājumus un pievienotos publiskām sarunām. Pieteikšanas platformai notiks caur “Instagram” kontu un ziņas varēs būt 500 rakstzīmju garas. Lai arī jau jūlija sākumā “Meta” sāka piedāvāt […]