Prestižais Kannu Lauvas reklāmas festivāls, kurš ir viens no reklāmas un mārketinga industrijas gaidītākajiem pasākumiem, šogad pārsteidza ar vairākām iedvesmojošām un radošām reklāmām, bet īpaši izcēlās Burger King, kas tika apbalvots kā gada radošākais tirgotājs ar savu “Google Home for the Whopper” triku.
Skaidrojot savu veiksmi, Burger King atklāja, ar ko zīmols izceļas un vienmēr pārspēj savus konkurentus. “Kampaņas radošums ir tas, kas zīmolu uzceļ virsotnē,” uzsver Burger King zīmola mārketinga vadītājs Fernando Mačado, norādot, ka radošums dod viņiem priekšrocības, kuras viņi var izmantot, lai apsteigtu konkurentus.
Mačado atgādināja par 2014. gada kampaņu, kad visi burgeri tika iesaiņoti vienādi – varavīksnes krāsas apvalkā, lai atbalstītu cilvēktiesību LGBTQ kopienu ar ziņojumu: “Iekšā mēs visi esam vienādi”.
“Vislielākais risks ir neuzņemties nekādu risku,” sacīja Mačado, runājot par uzņēmuma veiksmes atslēgu.
“Vissliktākais, kas var notikt jebkuram zīmolam jebkurā tirgu ir iztērēt daudz naudu publicitātei, bet kļūt par vienkāršu troksni fonā. Lai mēs varētu uzvarēt, mums ir jārīkojas radoši, jānosprauž robežas un jārīkojas,” uzsvēra Burger King mārketinga speciālists.
Mačado uzskata, ka tirgotāju lielākais izaicinājums ir būt drosmīgam un darīt lietas, kas virza zīmolu uz priekšu. “Lai zīmolu pozicionētu, ir nepieciešama drosme, ir jābūt savam viedoklim un jāatceras, ka jūs nevarat derēt visiem,” uzskata Mačado.
Lūk arī kampaņa, kas atnesa atzinību Burger King un ļāva izcīnīt reklāmas nozares “Oskaru”: