Iebiedēšana ir šķietami grūti novēršama problēma, taču vienkāršākā lieta, ko varat darīt, ja to redzat – ir mēģināt to apturēt!
“Burger King” jaunākā kampaņa saistīta ar nacionālo iebiedēšanas novēršanas mēnesi. Nesen publiskotais trīs minūšu garais videoklips atklāj interesantu sociālo eksperimentu, kurš pēta, kā cilvēki reaģē uz pusaudža aizskaršanu.
Reklāma spilgti ataino reālo situāciju, kad pieauguši cilvēki sastopas ar pusaudžu aizskaršanu. Realitāte ir pietiekami biedējoša – lielāka daļa cilvēku nereaģē un ir vienaldzīgi pret notiekošo.
“Burger King” reklāma ir drūma, bet iedvesmojoša, jo lai cik daudzi cilvēki neizrādītu vienaldzību par pazemošanu, kas turpina pieaugt vienaudžu vidū, atrodas arī tādi, kas reaģē uz notiekošo un sper soli, lai to pārtrauktu.
“Burger King” reklāma īstenotā kā sociālā reklāma, un kā atzīst, mārketinga eksperti, izveidota ticama un liek aizdomāties par to, kāda ir vienaldzības cena.
“Palīdzība aptur iebiedēšanu,” teikts nobully.org vietnē.
Kā norādīts, katru gadu aptuveni 30% skolēnu cieš no iebiedēšanas un vardarbības.
“Mēs zinām, ka huligānisms ir daudzveidīgs, fizisks, verbāls, relatīvs un tiešs. Bet pirmais solis, lai izbeigtu iebiedēšanu, ir iebilst pret to,” norādīja kampaņas vadītājs un nobully.org dibinātājs Nikolas Karlisls.
“Mūsu partnerība ar “Burger King” ir piemērs tam, kā zīmoli var dot pozitīvu izpratni par svarīgiem jautājumiem!”