Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Brīvība un izvēle – “R&R Partners” laiž klajā reklāmu, kas aicina apmeklēt Lasvegasu

Reklāmas aģentūra atgriežas pie savām vērtībām!

“Tas, kas notiek Lasvegasā, paliek Lasvegasā”- šī ir viena no populārākajām frāzēm pasaulē, kuru pirmā savās reklāmas sāka izmantot amerikāņu mārketinga aģentūra “R&R Partners” .

2003. gadā aģentūra nāca klajā ar vairākām reklāmām, kurā Vegasa tiek attainota kā pilsēta, kas piedāvā elpu aizraujošu un galvu reibinošu pieredzi. Turpinot iesākto, aģentūra uzlabojusi veco reklāmu versiju un slaveno saukli izmanto arī jaunajā kampaņā.

Kampaņas “Now and Tired” centrā ir divas sievietes, kuras satiekas un iemīlas Lasvegasā. Reklāmas rullītī tiek pievērsta uzmanību abu sieviešu attiecību attīstībai un kulminācijā notiek kāzas.

Kaut arī šķiet, ka kampaņa “Now & Tired” ir atkāpe no iepriekšējām reklāmām, “R & R Partners” izpilddirektors Bilijs Vassildias norāda, ka tā ir tikai atjaunināta versija ar tādu pašu domāšanas veidu.

“Pieaugušo brīvība, izvēle un pilnvaras vienmēr ir bijušas zīmola būtība, un šī sērija nodrošina savlaicīgu un kontekstuālu sociālo un kultūras tendenču veidošanos,” sacīja aģentūras pārstāvis.

Pēc reklāmas publicēšanas tai veltīti gandrīz 18 000 komentāri un tā skatīta vairāk nekā 24 miljonu reižu.