Amerikāņu popzvaigznes Britnijas Spīrsas biogrāfiskā grāmata “Sieviete manī” (“The Woman In Me”) jau pirms tās iznākšanas kļuva par īstu bestselleru, jau pirmajā nedēļā kļūstot par vienu no pārdotākajiem slavenību memuāriem vēsturē.
Spīrsa savā grāmatā iekļāvusi šokējošas atklāsmes par attiecībām ar dziedātāju Džastinu Timberleiku, par abortu, dzīvi tēva aizbildniecībā, draudzību ar sabiedrības dāmu Parisu Hiltoni, matu noskūšanu u.tml.
Dziedātājas grāmata ir ļoti populāra sociālajos medijos – ar tās ierakstiem dalās tūkstošiem lietotāju, par to runā, par to veido video un podkastus – nav šaubu, ka tieši sociālo tīklu lietotāji ir galvenie grāmatas mārketinga kampaņas veicinātāji.
Spīrsa, kura nav sniegusi interviju klātienē kopš 2018. gada, ir arī izvairījusies no tradicionālās publiskas grāmatas atklāšanas, bet grāmata joprojām ir atradusi savu auditoriju. Kā tā?
Ja atceramies, tad princis Harijs, kas pagājušajā gadā laida klajā savu memuāru “Liekais” (“Spare”) paspēja paviesoties gan “60 minūtes”, “CBS Mornings”, “ABC News Live”, “The Late Show With Stephen Colbert” un virknē citu šovu, kamēr Spīrsa savu grāmatu lielākoties reklamēja tikai “Instagram” vietnē.
Tas tikai apliecina, ka Spīrsas fanu armija joprojām ir pietiekami spēcīga, lai ietekmētu tālāko – tieši viņi ir grāmatas galvenie slavinātāji un influenceri. Jau pirms grāmatas iznākšanas tieši viņi bija galvenie, kas grāmatu popularizēja.
Pat eksperti ir pārsteigti par grāmatas veiksmes stāstu – protams, tik slavenas personas kā Spīrsas dzīves aizkulises jau vien raisa interesi, taču tieši sekotāji ir bijuši viss, kas nepieciešams grāmatas veiksmīgai izlaišanai.
“Grāmata “Sieviete manī” ir drosmīgs un pārsteidzoši aizkustinošs stāsts par brīvību, slavu, mātes lomu, izdzīvošanu, ticību un cerību,” teikts oficiālajā grāmatas preses relīzē.
Dziedātājas honorārs par biogrāfisko grāmatu bija 15 miljoni dolāru.