Viens no lielākajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Brazīlijā – operators Oi – nolēmis inovācijas sintezēt zīmolvedībā. Sadarbībā ar brendinga aģentūras Wolff Olins speciālistiem Oi izstrādāja logotipu, kas reaģē uz skaņu, mainot savu izskatu atkarībā no klienta balss un apkārtējiem trokšņiem.
“Mēs izstrādājām intelektuālu pieeju zīmola identitātes veidošanai, eksperimentējot ar skaņu. Tagad Oi logotipam ir vairums izsmalcinātu variāciju, kuras tiešā veidā atkarīgas no cilvēkiem, kas saskaras kompāniju,” skaidro idejas autori.
Lai inovatīvo plānu realizētu dzīvē, aģentūra piesaistīja digitālā dizaina studiju Onformative, kas izstrādāja īpašo programmatūru. Tā ļauj ikvienam mainīt Oi logotipu ar skaņas palīdzību. Tādējādi klienti var radīt unikālu logotipa variāciju, kuru nav iespējams atkārtot.
“Mums ir jāatīsta bizness, lai spētu apmierināt mūsu klientu mainīgās vēlmes. Tādēļ mēs sadarbojāmies ar zīmola Oi oriģinālā logotipa radītāju – aģentūru Wolff Olins, kas palīdzēja mums pārcelt kompānijas identitāti jaunā attīstības līmenī,” atklāj Oi Komunikācijas direktors Ēriks Albanes.
“Jaunā Oi identitāte atspoguļo zīmola simboliskās “saknes”, kas norāda uz kompānijas gatavību digitālajai pasaulei, kurā ikviens var radoši izpaust savu identitāti. Šobrīd Oi ir kas vairāk par statisku simbolu,” atzīmē Wolff Olins pārstāvji.
Foto: robert dresdner/ https://www.flickr.com/photos/robert_dresdner//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/