Jau četru gadu garumā kanādiešu aviokompānija WestJet pārsteidz savus pasažierus, radot aizkustinošas Ziemassvētku kampaņas. Arī šogad kompānija pielietoja jau ierasto taktiku – iepriecināja cilvēkus, piepildot to mazās vēlēšanās. WestJet apņēmās radīt 12 000 “mini brīnumus” 24 stundu laikā. Idejas autori norāda, ka “mini brīnumi” ir jebkāda patīkama rīcība, kas cilvēkiem izraisa pozitīvas emocijas.
WestJet sarūpēja mazus pārsteigumus – lidojumu kuponus, ģimenes ceļojumus – tiem, kuri sociālajos tīklos dalījās ar labajiem darbiem, uzņemot fotogrāfiju un pievienojot tai mirkļbirku #WestJetChristmas.
“Mūsu kompānijas mērķis ir uzsākt Ziemassvētku brīvdienu sezonu ar 12 000 nelielu pārsteigumu, lai bagātinātu šo svētku gaidīšanas laiku ikvienam WestJet klientam. Ikviens ir pelnījis ieraudzīt savu “mini brīnumu,” atklāj WestJet mārketinga un sabiedrisko attiecību viceprezidents Ričards Bartrems.
Ričards Bartrems stāsta, ka iespēja iepriecināt cilvēkus, darot labas lietas, ir WestJet lielākā vērtība, kas raksturo kompānijas korporatīvo kultūru.
“Tas ir apliecinājums mūsu rūpēm par pasažieriem un tam, ka mums ir svarīga pasažieru labsajūta,” papildina Bartrems.
Līdz šim kompānija ir jau uzdāvinājusi cilvēkiem VIP caurlaides uz panorāmas ratu Coca-Cola London Eye, kā arī noorganizējusi kādai ģimenei desmit dienu ceļojumu uz Orlando Floridā.
Staff at @rmhbc serving dinner to 100 people after a long day at the hospital. @westjet #WestJetChristmas pic.twitter.com/cOjjz72ISt
— RMH BC (@RMHBC) December 10, 2015
27 mini miracles as we hand out snacks to those on the streets #WestJetChristmas #YWGWestJetChristmas pic.twitter.com/36NBnL4EDu
— Arvin Nagules (@ArvinNagules) December 9, 2015
Foto: Nullfy from nullfy.com/https://www.flickr.com/photos/130197050@N04//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/