Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Augustā apmeklētāko interneta vietņu TOP 20

Skaitliski lielākos Real Users pieaugumus starp datoru topa vietnēm uzrādījuši portāli ss.com, whatsapp.com un aliexpress.com!

Vasaras noslēdzošajā mēnesī kopējās statistikas topa līderiem uzrādot auditorijas izmaiņas, portāls tvnet.lv pakāpies uz trešo, bet vietne la.lv – uz piekto pozīciju topā, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Tikmēr skaitliski lielākos Real Users pieaugumus starp datoru topa vietnēm uzrādījuši portāli ss.com, whatsapp.com un aliexpress.com.

Kopējā statistika visās platformās

Vasaras noslēdzošajā mēnesī kopējās statistikas topā vairākas TOP 5 vietnes mainījušas savas pozīcijas. Ar 684 000 lietotājiem no visām ierīcēm – datoriem, viedtālruņiem un planšetdatoriem kopā – ziņu portāls tvnet.lv pakāpies par vienu pozīciju uz topa trešo vietu, auditorijai pieaugot par 44 000 lietotājiem, kas ir skaitliski lielākais pieaugums starp topa vietnēm augustā. Attiecīgi ceturtajā pozīcijā ierindojas sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv ar 614 000 lietotāju lielu auditoriju augustā, sasniedzot par 44 000 Real Users mazāk nekā jūlijā, kas ir skaitliski lielākais kritums starp topa vietnēm. Tikmēr TOP 5 noslēdz vietne la.lv ar 603 000 Real Users (+13 000 lietotāju), apsteidzot jauns.lv, kas attiecīgi augustā ierindojas topa 6. pozīcijā ar 589 000 lietotājiem (-30 000 Real Users). Kā ierasts, augusta kopējās statistikas topu atklāj delfi.lv ar 811 000 lietotājiem no visām ierīcēm (-18 000 Real Users), kam seko inbox.lv ar 720 000 lietotājiem, kas ir par 22 000 vairāk nekā jūlijā.

Bez jau minētajiem, skaitliski ievērojamu auditorijas pieaugumu no visām platformām kopā augustā uzrādījis portāls lv.sputniknews.ru, kura kopējā auditorija pieaugusi par 34 000 lietotājiem, sasniedzot 222 000 Real Users. Tikmēr skaitliski līdzīgus auditorijas pieaugumus uzrādījuši arī vairāki citi ziņu portāli – portālu apollo.lv augustā apmeklējuši par 29 000 vairāk lietotāju (508 000 Real Users), bet nra.lv auditorija pieaugusi par 23 000 lietotājiem (461 000 Real Users). Vietne bb.lv augustā sasniegusi par 21 000 vairāk lietotāju (287 000 Real Users), kamēr ziņu un izklaides portāls skaties.lv sasniedzis par 19 000 vairāk apmeklētāju, salīdzinot ar jūliju (538 000 Real Users). Tikmēr par 35 000 lietotājiem mazāk augustā sasniedzis laika ziņu portāls gismeteo.lv (296 000 lietotāju), bet portāla santa.lv kopējā auditorija no visām ierīcēm samazinājusies par 28 000 Real Users (279 000 lietotāju).

Jāatzīmē, ka augustā kopējās statistikas topu noslēdz sociālais portāls vk.com ar 159 000 Real Users, topu pametot vietnei press.lv.

Apmeklējumi no datoriem

Augustā skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu apmeklējumā no datoriem uzrādījis sludinājumu portāls ss.com, kuru apmeklējuši par 65 000 vairāk lietotāju nekā jūlijā, sasniedzot 468 000 lietotāju no datoriem. Tikmēr par 44 000 lietotājiem pieaudzis vietnes whatsapp.com apmeklējums, augustā sasniedzot 267 000 Real Users bet par 41 000 Real Users – iepirkšanās vietnes aliexpress.com auditorija (253 000 lietotāju augustā).

Topu kā līdz šim atklājot Google, tās auditorijai augustā sarūkot par 22 000 Real Users un sasniedzot 1 029 000 lietotājus. Tikmēr ar kritumu par 40 000 lietotājiem salīdzinot ar jūliju, otrajā pozīcijā seko youtube.com ar 680 000 Real Users, bet Top 3 tāpat kā iepriekš noslēdz facebook.com ar 623 000 lietotājiem (+10 000 Real Users). Tāpat topa augšgalā savas pozīcijas saglabā pašmāju vietne inbox.lv ar 587 000 Real Users no datoriem augustā, sasniedzot par 27 000 lietotājiem vairāk nekā iepriekšējā mēnesī, bet pirmo piecinieku noslēdz portāls delfi.lv ar 509 000 lietotājiem (-3 000 lietotāju).

Augustā auditorijas kritumus uzrādījušas banku vietnes – par 19 000 lietotājiem pagājušajā mēnesī sarucis vietnes seb.lv apmeklējums, sasniedzot 201 000 lietotāju, bet par 15 000 Real Users – swedbank.lv lietotāju skaits, sasniedzot 470 000 apmeklētājus pagājušajā mēnesī.

Jātzīmē, ka datoru topā augustā ar 212 000 lietotājiem atgriezies interneta veikals 220.lv, kā arī ziņu portāls apollo.lv ar 203 000 Real Users, tāpat topa vietnēm pievienojusies sociālā mikroblogošanas vietne twitter.com, kuru no saviem datoriem augustā apmeklējuši 208 000 Latvijas interneta lietotāju.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Mobilā apmeklējuma statistikas topā ierindojoties otrajā pozīcijā, portāls tvnet.lv augustā sasniedzis par 29 000 vairāk lietotāju – 660 000 Real Users, kas portālu apmeklējuši no mobilajām ierīcēm, t.sk., lietojot mobilo aplikāciju. Lai arī visas TOP 5 vietnes pagājušajā mēnesī saglabājušas savas pozīcijas, vairākas no tām uzrādījušas auditorijas kritumus. Ar 798 000 Real Users topu atklāj portāls delfi.lv, kura auditorija sarukusi par 22 000 lietotājiem. Sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv ar 570 000 Real Users un auditorijas kritumu par 35 000 lietotājiem ierindojas trešajā pozīcijā, bet kā ceturtais apmeklētākais portāls no mobilajām ierīcēm seko jauns.lv ar 566 000 Real Users (-18 000 lietotāju). Top 5 tāpat kā jūlijā noslēdz vietne la.lv ar 566 000 lasītājiem, kas ir par 7 000 vairāk nekā jūlijā.

Tikmēr līdzīgi kā kopējās statistikas topā, par 35 000 lietotājiem sarucis portāla santa.lv apmeklējums augustā (233 000 Real Users), par 30 000 lietotājiem – laika ziņu vietnes gismeteo.lv auditorija (227 000 Real Users), bet par 29 000 lasītājiem mazāk no mobilajām ierīcēm augustā sasniedzis portāls press.lv (117 000 lietotāju). Arī datos par mobilo apmeklējumu ievērojamus pieaugumu uzrādījusi vietne lv.sputniknews.ru, kuras auditorija pieaugusi par 31 000 Real Users (214 000 lasītāju), kā arī ziņu portāls apollo.lv, kuru pagājušajā mēnesī apmeklējuši par 26 000 vairāk lietotāju (489 000 Real Users), un nra.lv, kas sasniedzis par 22 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā (425 000 lietotāju). Par 29 000 Real Users vairāk nekā jūlijā pagājušajā mēnesī sasniedzis portāls 1188.lv (358 000 lietotāju).

Jāatzīmē, ka augustā sporta jaunumu vietni sportazinas.com mobilo ierīču topā nomainījis reģionālais portāls liepajniekiem.lv, kas ar 116 000 lietotājiem noslēdz topu.

Dati par mediju grupām

Saskaņā ar gemiusAudience datiem par pētījumā iekļautajām mediju grupām, augustā 57 procentus jeb 833 000 Latvijas interneta lietotāju sasniegusi DELFI mediju grupa – dati par delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju, kas ir par 13 000 lietotājiem mazāk nekā jūlijā. Savukārt TVNET grupa – dati par portāliem tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistika par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām – sasniegusi 54 procentus Latvijas interneta lietotāju jeb 799 000 Real Users, kas ir par 39 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā.

Trešajā pozīcijā starp mediju grupām ierindojas Rīgas Viļņu mediju grupa, kas augustā sasniegusi par 30 000 mazāk lietotāju nekā jūlijā – 589 000 Real Users jeb 40 procentus lietotāju, kas apmeklējuši vietnes jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī lietojuši jauns.lv straumēšanu. Kopējai auditorijai pieaugot par 19 000 Real Users, TV3 mediju grupa, kas aptver datus par tv3play.skaties.lv, skaties.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, pagājušajā mēnesī sasniegusi 37 procentus jeb 538 000 Latvijas interneta lietotāju, bet Mail.ru grupas vietņu mail.ru, ok.ru un vk.com apmeklējums pagājušajā mēnesī pieaudzis par 15 000 Real Users, sasniedzot 273 000 un 19 procentus interneta lietotāju.

Tikmēr adQuota tīklā iekļautās interneta lapas pagājušajā mēnesī sasniegušas 1 054 000 un 72 procentus interneta lietotāju. Mobile platformā adQuota tīkla vietnes jūlijā sasniegušas 959 000 Real Users, bet PC platformā – 507 000 Latvijas interneta lietotāju.