Šobrīd, kad liela daļa darbinieku strādā attālināti vai arī izmanto tā saucamo hibrīda modeli, arvien nozīmīgāku lomu ieņem darbinieku apmierinātības pētījums, kas palīdz noskaidrot, kā mainījušās darbinieku vēlmes, kā motivēt darbiniekus darbam no mājām un kā vislabāk nodrošināt saviem darbiniekiem elastīgas darba iespējas.
Sabiedriskās domas un izpētes centrs (SDTIC), kas tostarp piedāvā uzņēmumiem veikt darbinieku apmierinātības pētījumus, secinājis, ka darbiniekiem arvien nozīmīgāka kļūst iespēja strādāt elastīgu darba laiku.
Kā uzsver SDTIC vadītājs Alberts Jodis, jau šobrīd daudzas organizācijas ir ieņēmušas stingru nostāju attiecībā uz elastīgām darba iespējām. “Pandēmijas laikā daudzi uzņēmumi bija spiesti strauji pāriet uz attālināto darbu, bet redzams, ka tagad, kad situācija ir uzlabojusies, daudzi nesteidzas to mainīt un cenšas apvienot klātienes un attālināto darbu. Izaicinājumu joprojām sagādā situācijas, kad daļa darbinieku satiekas klātienē, savukārt citi pievienojas virtuālajā vidē. Tāpat vairums darba devēju arī domā par to, kā celt darbinieku motivāciju un produktivitāti,” uzsver A. Jodis.
Darbinieku apmierinātības pētījums katram uzņēmumam palīdzēs precīzāk noteikt faktorus, kas samazina motivāciju strādāt ar visaugstāko atdevi un otrādi – kas rosina darbinieku izvirzīt mērķi un pielikt pūles, lai to sasniegtu.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete