Mārketings mainās līdzi laikam un uzņēmējiem nepārtraukti jādomā par to, kā labāk uzrunāt mērķauditoriju, kādus mārketinga instrumentus izmantot, kā sasniegt klientus u.tml. Tieši pārdomāta mārketinga stratēģija noteiks to, cik veiksmīga būs jūsu darbības rezultāti.
Aicinām ņemt vērā astoņus mārketinga padomus, kas palīdzēs optimizēt uzņēmuma stratēģiju, pamatojoties uz jaunākajām tendencēm.
Dažādojiet mārketinga kanālus
Vairums mārketinga budžetu mūsdienās neļauj uzņēmumiem izmantot visus izplatīšanas kanālus vienlaikus, kas nozīmē, ka jums rūpīgi jāizvēlas kanāli, kas, visticamāk, nesīs lielāko atdevi un palīdzēs ieguldīt līdzekļus atbildīgi. Tieši tāpēc vispirms izpētiet savu auditoriju, lai jūs būtu 100% pārliecināti, ka esam izvēlējusies īsto kanālu, kur apgrozās jums nepieciešamā auditorija.
Apmaksāta reklāma ne tikai Facebook
Lielākā daļa uzņēmumu jau izmanto Facebook reklāmas, taču jāņem vērā tas, ka apmaksātas reklāmas iespējas ir parādījušās arī citviet, kā, piemēram, Instagram, Pinterest, Twitter u.tml. Sociālo mediju platformas pielāgo savus algoritmus, darot zīmoliem skaidru, ka apmaksāta reklāma ir obligāta, ja vēlaties iegūt atpazīstamību.
Koncentrējieties uz esošo saturu
Mūsdienās lielākā daļa mārketinga speciālistu saprot, ka, lai izveidotu datplūsmas bāzi, viņiem ir jāsagatavo liels satura apjoms. Viņi bieži koncentrējas uz jauna satura radīšanu, neņemot vērā esošo aktīvu vērtību. Profesionāla mārketinga padoms: ja vēlaties sekot līdzi mūsdienu konkurences tirgiem, ir svarīgi pilnībā izmantot savu pašreizējo saturu.
Atjauniniet veco saturu ar jauniem datiem, vizuālo materiālu vai perspektīvu, pēc tam atkārtoti publicējiet, lai iegūtu lielāku sasniedzamību.
Izmantojiet klientu palīdzību
Dažādi mārketinga pētījumi rāda, ka cilvēki visbiežāk izmanto ieteikumus, lai pieņemtu lēmumu par pirkumu. Jūsu klienti ir spēcīgs resurss, kas var palīdzēt jums sasniegt jaunas mērķauditorijas un veicināt reklāmieguvumus. Lai maksimāli izmantotu sava zīmola fanus, izveidojiet kampaņas, lai mudinātu viņus izplatīt jūsu ziņu. Piemēram, par pozitīvu atsauksmi, jūs varat savu klientu apbalvot ar atlaižu kodu.
Savienojiet tiešsaistes un bezsaistes stratēģijas
Pastāvīgas klientu pieredzes radīšana tiešsaistē un ārpus tās ir svarīgs mārketinga aspekts. Arvien vairāk uzņēmumu izmanto klātienes pasākumus, lai ietekmētu auditoriju un veicinātu pārdošanu, taču viņi bieži domā, ka tie ir izolēti no tiešsaistes mārketinga iniciatīvām. Lai maksimāli izmantotu personīgā mārketinga iespējas, vispirms nosakiet, kādas darbības vēlaties, lai auditorija veic pēc pasākuma (piemēram, sazinieties ar saviem e-pastiem, reģistrējieties bezmaksas produktu demonstrācijai utt.). Tad izveidojiet personisku pieredzi, kas viņus audzina šajā ceļojumā.
Autentiskums kā prioritāte
Šis ir viens no svarīgākajiem mārketinga padomiem. Patērētāji šodien labi zina, ka saturs nosaka to, vai klients iegādāsies konkrēto pakalpojumu vai nē. Viņi, visticamāk, nereaģēs pozitīvi uz parastu pārdošanas saturu, tāpēc zīmoliem ir jāizstrādā labākas stratēģijas, lai izveidotu autentiskas attiecības ar savu auditoriju. Viens no labākajiem veidiem, kā noteikt mārketinga autentiskumu, ir tiešraides satura izveidošana. Vadiet tiešraides apraidi, straumējiet Facebook tiešraides videoklipus utt. – jūs būsiet pārsteigti, cik pozitīvi jūsu auditorija uz to visu reaģēs.
Izveidojiet neaizmirstamu ziņojumu
Ir tik daudz veidu, kā tieši reklamēt savus produktus un pakalpojumus, izmantojot mārketingu. Dažreiz ir vērts atkāpties no galvenās mārketinga programmas, lai stāstītu stāstus, kas padara jūsu zīmolu neaizmirstamu un patīkamu. Jo radošāks jūs būsiet ar stāstu stāstīšanu, jo lielāka iespēja, ka jūs izcelsieties un uzlabosiet savu zīmola tēlu.
Veidojiet veiksmīgas sadarbības
Reklāma ir lielisks veids, kā paplašināt jūsu sasniedzamību sociālajos medijos, taču tā nav salīdzināma ar spēcīgu zinošu ietekmētāju ieteikuma spēku. Sadarbojieties ar citiem lielākajiem nozares spēlētājiem, lai sasniegtu jaunu auditoriju un iegūtu sociālu pierādījumu savam biznesam.