Gluži tāpat jūsu personīgā identitāte padara jūs unikālu, arī jūsu zīmola identitāte ir tā, kas jūsu zīmolu atšķir no citiem – zīmola identitāte ir tas, kas ietekmē potenciālo klientu visa pārdošanas procesa laikā. Visas sastāvdaļas, kas saistītas ar produktu, pakalpojumu, uzņēmumu vai personu ir “zīmola identitāte”.
Runājot par zīmola identitāti, nozīmīgs ir ne tikai firmas stils kopumā, proti, uzņēmuma vai produkta logotips ir svarīgs firmas stila elements, taču ne vienīgais. Firmas stilu veido arī produkts, tā vizuālā identitāte, reklāmas un pārdošanas veicināšanas aktivitātes, publiskā esamība un sevis pasniegšana.
Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka uzņēmumam stilam ir jābūt pārdomātam un vienotam visos stila elementos. “Zīmolvedība ir viena no svarīgākajām korporatīvās identitātes veidošanas un uzturēšanas sastāvdaļām. Zīmolvedība ietver gan vizuālās, gan emocionālās pieejas elementus. Būtiska zīmola veidošanā ir skaidrība par to, kas tiek piedāvāts, vai tas ir produkts, pakalpojums vai persona,” skaidro A. Jodis.
Pēc viņa sacītā, ļoti nozīmīgs aspekts ir zīmola reputācija un sniegto pakalpojumu kvalitāte. “Zīmols ir tas, ko par jūsu uzņēmumu vai produktu domā jau esošie un arī potenciālie klienti. Ja kvalitāte pasliktinās, pasliktinās arī zīmola reputācija,” uzsver A. Jodis, piebilstot, ka tieši šī iemesla dēļ arvien vairāk uzņēmumu šodien strādā pie sava zīmola identitātes.
Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veido korporatīvo identitāti, lai klienti nonākot saskarsmē ar uzņēmumu to atcerētos arī tad, kad produkts, uzņēmuma aģents vai reklāmas buklets neatrodas vairs tā redzeslokā. Uzņēmuma personība tiek izcelta starp citiem uzņēmumiem un konkurentiem, kā arī klienta partneriem ir patīkami sadarboties ar spilgtu uzņēmumu, kurš apzinās sevi, savu identitāti, māk to pasniegt, rūpējas par sevi, saviem darbiniekiem un klientiem, kā arī ciena konkurentus.
Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/alberts