Mediju aģentūra MediaCom un kompānija Realeyes noslēdza darījumu, ko eksperti jau nosaukuši par leģendāru. Partneri vienojušies par tehnoloģiju izmantošanu, kas ļautu izsekot cilvēku emocijas. Tagad video reklāmas pievilcību varēs novērtēt vēl pirms rādīšanas klientam.
MediaCom šis ir pirmais šāda veida darījums – aģentūra iepriekš nav strādājusi ar biometriju. Vārds biometrija ir radies no grieķu bios – dzīvība un metron – mērs. Saskaņā ar Prinstonas universitātes leksikas datubāzi WordNet, tā pamatnozīme ir bioloģijas apakšnozare, kas pēta bioloģiskās parādības, izmantojot statistisko analīzi, savukārt IT speciālistiem biometrija ir pazīstama kā tehnoloģija identitātes noteikšanai, izmantojot personas fiziskās īpašības vai uzvedības īpatnības.
Realeyes tehnoloģija ar web kameras palīdzību izseko cilvēka mīmiku un acu kustības. Abu partneru sadarbība paver plašas perspektīvas – reklāmas izstrādātāji varēs pārliecināties, ka radījuši klientam maksimāli interesantu un vērtīgu saturu.
Vēl jo vairāk – rīks spēj identificēt mērķauditoriju, kas visprecīzāk uztvertu šo vēstījumu, un tādējādi sniedz iespēju radīt kampaņu ar precīzu akcentu uz konkrēto auditoriju.
Šī tehnoloģija nodrošinās “gudrāku” pieeju radošumam un plānošanai, ļaujot paredzēt patērētāju emocijas vēl pirms reklāmas nodošanas plašākai auditorijai.
StartUp Realeyes radies Oksfordā, un 2015. gada pavasarī no Eiropas Komisijas saņēmis dotācijas 3,6 miljonu eiro apmērā. Zīmola radīto tehnoloģiju dēvē par izrāvienu video mārketinga nozarē.